![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
HEJA TJEJER!!!!
Ännu en dag...... Begäret blir mindre och mindre för var dag så HÅLL UT!! Zanet: Här finns massor av saker att lägg energi på i VÅR täppa om allt blir färdiggjort hos er Lissi - som inte vill att Du ska gå sysslolös dessa tuffa första adagar |
|
|
||||
|
||||
|
Jag glömde en sak, undvik party en helg eller två, man ju blir både smart och osynlig av alkohol, så det är lätt gjort att trilla dit på "lite feströka". Utmana inte ödet i onödan!
Stå på Er!! //PO |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Är ännu så länge inte SÅ sysslolös, men om det skulle bli besvärligt så vet jag var jag ska köra Igår, som var dygn 3, var allmänt besvärlig och olustig och när dagen var slut kunde jag också summera 3 st sugtabletter Idag har det funkat bra mycket bättre och hittills har det endast blivit en sugtablett. Om 2 tim och 40 min är det 4 dygn sedan jag rökte sista cigaretten //Zanét
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ang. dygns räknandet så kan man ju räkna det rökfria dygn man är inne på. Jag är på det sättet på mitt sjätte dygn, tog sista blosset kvart i tolv på lördag förmiddag. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Tror jag ska börja räkna som du - Jag tog mitt sista bloss kl 21.40 i söndags kväll Det här fixar vi galant
|
|
|
|||
|
|||
|
MIN BEUNDRAN VÄXER!!!!!
|
![]() |
|
|