![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Är det någon som vet hur det blir med Skopan i sommar? ![]() Kommer hon stäva till småkykladerna eller sätts det in någon annan liten båt? Någon med en hypotes är också välkommen att svara! ![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror hon kommer att stäva på.
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår på em seglade hon iaf utefter Naxos västkust. Allt enligt marine traffic...
Åker själv på skopan den 22 juni mot Iraklia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Maji och Para poli!
![]() Härlig läsning att höra att hon har full fart igen! ![]() Har du köpt biljetter i förväg Para poli? Hur gör man det? Direkt via bolaget? Vad heter det i så fall? Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Rederiet har egen hemsida, ehuru tafflig sådan.
http://www.smallcyclades.com/cyclades-tickets.asp Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänker nog knalla in på hörnet på Naxos när jag ankommer med BlueStarsbåten... När åker du? |
|
|||
|
|||
![]()
Aha, jag hade heller aldrig hört att någon förbokar till Skopan men allt förändras så man kan ju inte ta något för givet.
![]() Jag planerar att åka med Skopan den 21 juni till Schinoussa, fast det hinner säkert ändras många ggr, iaf tills jag har köpt biljett från Aten. ![]() Bra med länk Arne, tack! ![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, dagen före vi då. Vi kliver som sagt av på Iraklia. Kan vinka till varandra över sundet iaf
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Absolut!
![]() Åh vad jag längtar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu finns Skopelitos med i båttidtabellerna!
![]() GTP i alla fall Pyttan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Tack för trevlig info Pyttan! MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Parapoli:
Har du sett att man får läsa på två rader? ![]() Första raden visar typ 3 avgångar Andra raden samma avgångstid visar 4 avgångar Dålig på att förklara men kolla en gång till, den går varje dag kl. 14 från Naxos till Iraklia vad jag kan se ![]() Pyttan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du, jag såg det nu. Tack!
![]() Märkligt tho... ![]() Inte alla dagar. Precis som förr om åren, seglar hon från Amorgos till Santorini på söndagarna ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Første stop efter Naxos, mandag til lørdag er Iraklia.
Mandag, onsdag og lørdag hedder ruten; Iraklia – Schinoussa – Koufonissi – Donoussa – Egiali – Katapola. Altså sen ankomst til Katapola eftersom båden på disse dage først skal til Donoussa og Egiali. Tirsdag, torsdag og fredag er ruten; Iraklia – Schinoussa – Koufonissi – Katapola. Om sommeren sejles der også om søndagen; Katapola - Ios - Santorini. |
![]() |
|
|