![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, på måndag skall jag nog ha besked huruvida det blir nästa söndag eller inte som vi reser.
Det hela beror på om det finns platser kvar tills vi får tummen ur. ![]() /Annika |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Jag ska flyga till Kos den 16/8 och jag köpte biljett från Apollo - 348kr. Jag ska vidare till Patmos dagen efter. Kolla en extra gång på Apollos hemsida. Jag tror det var under 'kampanjer'. Lycka till! |
|
|
||||
|
||||
|
Eirini: Fick du nån hemresa också? Det där är garanterat platser där det är väldigt bokat på alla passande hemresedatum
![]() Jag kollade på två av kampanjerbjudandena - på det ena tog man sig inte hem under hela säsongen, på det andra fanns första hemresa fyra veckor senare och kostade 1800. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Det är vad jag kallar hemresa
![]() ![]() Fast för oss som behöver ta oss tillbaka till Sverige blir det ju lite värre.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Du hade tur. I går bokade vi våra biljetter med Apollo. Priset blev ca. 3200:- per skalle och det är inte så himla billigt, men jag kommer ner till Kos. Det är huvudsaken. Jag är så glad att jag har detta att se fram emot. Denna julimånaden har inte varit rolig och jag är tacksam att jag inte har haft semester under den här tiden. KOS! Here we come! ![]() - Carin! Samma dag, annan tid... Sorry! Vem vet? Vi kanske ses ändå?!Kram från /Annika |
|
|
||||
|
||||
|
Vi får se vad vi kan pussla ihop!
![]() Kram //Carin Senast redigerad av Carin den 2007-07-23 klockan 12:52. Anledning: Glömde ett ord |
![]() |
|
|