![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag skulle boka!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, på måndag skall jag nog ha besked huruvida det blir nästa söndag eller inte som vi reser.
![]() ![]() /Annika |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag ska flyga till Kos den 16/8 och jag köpte biljett från Apollo - 348kr. Jag ska vidare till Patmos dagen efter. Kolla en extra gång på Apollos hemsida. Jag tror det var under 'kampanjer'. Lycka till! |
|
||||
|
||||
![]()
Eirini: Fick du nån hemresa också? Det där är garanterat platser där det är väldigt bokat på alla passande hemresedatum
![]() Jag kollade på två av kampanjerbjudandena - på det ena tog man sig inte hem under hela säsongen, på det andra fanns första hemresa fyra veckor senare och kostade 1800. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är vad jag kallar hemresa
![]() ![]() Fast för oss som behöver ta oss tillbaka till Sverige blir det ju lite värre. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I går bokade vi våra biljetter med Apollo. Priset blev ca. 3200:- per skalle och det är inte så himla billigt, men jag kommer ner till Kos. Det är huvudsaken. ![]() KOS! Here we come! ![]() - Carin! Samma dag, annan tid... Sorry! ![]() Kram från /Annika |
|
||||
|
||||
![]()
Vi får se vad vi kan pussla ihop!
![]() Kram //Carin Senast redigerad av Carin den 2007-07-23 klockan 11:52. Anledning: Glömde ett ord |
![]() |
|
|