![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Dessutom bör man försäkra sig om att man inte får "nedsänkt balkong", alltså en bunker där man har utsikt mot anklarna på folk som går förbi utanför
![]() Finns det risk för detta? Jag har bokat en vanlig tvårumslägenhet via Apollo och det stod ingenstans att man kunde få nedsänkt balkong. Någon som vet hur detta förhåller sig när man bokar boende på Argo via Apollo? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sjekk med hotellet eller selskapet hva du kan vente deg. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag skulle lusläsa Apollos info för att se om jag hittade nåt om "nedsänkt balkong". Jag tycker sannerligen inte att de bör placera folk där om det inte framgår. Men kolla med dem om du är osäker. Ber om ursäkt för att jag skrämmer upp dig utan att veta bestämt vilka rum Apollo har. |
|
||||
|
||||
![]()
OOOPS!
Ser att jag får be om ursäkt för en uppgift till! Argos annons ligger inte kvar på Kalimera, det var en gammal sida som jag googlade fram. |
|
||||
|
||||
![]()
restokiga Karin - jag läste på Apollos web nu, de skriver "balkong eller markterass" - då tvivlar jag på att det kan bli tal om bunkerbalkong.
De brukar nog vara ärliga på den punkten, annars hade man inte sett "nedsänkt balkong" i nån enda katalogtext - och det gör man ju. |
![]() |
|
|