Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-03, 20:55
restokige Karin restokige Karin är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Lite bilder från Naxos stad!!

Dessutom bör man försäkra sig om att man inte får "nedsänkt balkong", alltså en bunker där man har utsikt mot anklarna på folk som går förbi utanför[/quote]

Finns det risk för detta? Jag har bokat en vanlig tvårumslägenhet via Apollo och det stod ingenstans att man kunde få nedsänkt balkong. Någon som vet hur detta förhåller sig när man bokar boende på Argo via Apollo?
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 21:32
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av restokige Karin Visa inlägg
Finns det risk för detta? Jag har bokat en vanlig tvårumslägenhet via Apollo och det stod ingenstans att man kunde få nedsänkt balkong. Någon som vet hur detta förhåller sig när man bokar boende på Argo via Apollo?
Jeg vet at det finnes hotellrom med nedsenket balkong på Naxos - og at man kanskje er ekstra utsatt for dette om man booker 'single uten tillegg i prisen' som charter. Har ved et par anledninger spurt hos charter-selskaper om man kan gardere seg mot dette, men det var det umulig å få et konkret svar på. Jeg sorterer den slags bort, og krever eks. 2. etasje og det jeg ellers ønsker, enten det gjelder charter eller reise på egen hånd (hvem vil vel bo under jorden i ferien , i solens land?!!)

Sjekk med hotellet eller selskapet hva du kan vente deg.
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 23:32
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av restokige Karin Visa inlägg
Finns det risk för detta? Jag har bokat en vanlig tvårumslägenhet via Apollo och det stod ingenstans att man kunde få nedsänkt balkong.
Jag har bott med nedsänkt balkong på Argo. Men det var inte på charter. Argo har mer än en byggnad, det jag bodde i var inte var inte "huvudhotellet".

Jag skulle lusläsa Apollos info för att se om jag hittade nåt om "nedsänkt balkong". Jag tycker sannerligen inte att de bör placera folk där om det inte framgår.

Men kolla med dem om du är osäker. Ber om ursäkt för att jag skrämmer upp dig utan att veta bestämt vilka rum Apollo har.
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 23:35
inkfishs avatar

OOOPS!

Ser att jag får be om ursäkt för en uppgift till! Argos annons ligger inte kvar på Kalimera, det var en gammal sida som jag googlade fram.
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 23:45
inkfishs avatar

restokiga Karin - jag läste på Apollos web nu, de skriver "balkong eller markterass" - då tvivlar jag på att det kan bli tal om bunkerbalkong.

De brukar nog vara ärliga på den punkten, annars hade man inte sett "nedsänkt balkong" i nån enda katalogtext - och det gör man ju.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.