![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Argo har inga rum lediga den tid vi ville och de de hade var alldeles för dyrt i "första " vändan...Vi får kolla när vi kommer fram vad vi hittar...
Nu stupar vi nästan på att det inte går att förboka biljett till färjan... Vi har försökt både via Rafina och Pireus men de har samma sega sökmotor ..Man kommer till sista steget sen kommer en skylt upp Sorry try again! eller en skylt med det glada budskapet OK! OK vaddå???? ![]() Gubben börjar mumla nåt om CHARTER!!! Jag tröstar och säger att det bara är TIDEN på resan som blev fel. I juni går allt som en dans!....Allt fixar sig..NÅN färja ska vi väl komma med på ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klokt att ni inte förbokar då blir det både billigare och enklare. Vill ni bo i stan
tycker jag att ni ska kolla på Oniro om dom står i hamnen. Vi tittade först på Argo den gången med det var källarplan och på Oniro fick vi nästan samma pris och en stor balkong med fantastisk utsikt. Annars finns det otroligt mycket att välja bland på Naxos. Bra standard på många boenden. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jammen, Lissi, det har jeg gjort. CHARTER ( et fy-ord?) - tre uker på Naxos, det aller beste hotellet jeg har bodd på noen gang i Hellas, det var såå bra! Så loffet jeg derfra til flere øyer, i visshet om at 'mitt' rom var der for meg hele tiden. Jo da, det ble kanskje litt dyrere enn å reise på egen hånd, men du verden så deilig og avslappende det var! Skulle gjerne gjort det om igjen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Charter är DEFINITIVT inget FY-ord för oss! Ett VÄLDIGT bekvämt ord! Detta är bara fjärde gången vi INTE åkt charter... och jag börjar luta åt att det faktiskt är VÄLDIGT mycket enklare!!
EvaL: Tack för tips! Lissi - fortfarande utan båtbiljett...Ni som lyckas förboka HUR GÖR NI????? Vi får inget att funka med beställning hur vi än försöker... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inte behöver du förboka båtbiljett ! Det är ju en vanlig vardag ni skall åka. Ifall ni skall åka Highspeed 2 (17.15) då behövs nog förbokning. Men BlueStar/Naxos (17.30), kan jag inte tänka mig att det behövs förboka ! (Båten tar 1500 pers ! ) / Tom (som alldrig behövt förboka) Senast redigerad av Tom den 2007-07-03 klockan 23:48. |
|
||||
|
||||
![]()
Inte bara utsikten är fin där utan även rummen. Det är nog ett av de bättre boenden jag haft i Grekland. Både jag och dottern var jättenöjda.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vid närmare kontroll står det faktiskt Katarina plus handskrivet efternamn som jag inte kan tyda.
Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Citat
Citat:
/Karin |
![]() |
|
|