![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mina förhoppninar var små från första början!
Men det är lite intressant det här med vilka bilder som får röster tycker jag. Ibland kommer det en och annan bild som man själv överhuvudtaget inte la märke till vid omröstningen. I år har det hittills bara hänt två gånger, men förr om åren har det till och med hänt att vinnarbilden varit en sådan för min del! Så gott som alla bilder som hittills placerat sig, har varit bilder som fanns med efter min första utgallring, så ni har bra smak ni som har röstat ![]() Mina favoriter har dock ännu inte visat sig. Undrar om de kommer.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Mina tre har inte heller kommit men det gör de nog inte heller - jag är luttrad
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte om jag vågar krypa till korset och bekänna att jag inte röstade...
![]() Klarade inte av att enas med mig själv om EN favorit i vardera klass... Så i mitt fall handlar det om sju favoriter... som ännu inte har visat sig. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att du bara skrattar åt mig. Jag förväntade mig ett mycket hårdare straff
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det BLIR ett hårdare straff, du har bara inte upptäckt det än.
De sista fem bilderna i varje kategori kommer du bara att se som små röda kryss. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Det är MYCKET roligare att se bilderna nu en och en... Det var så himla många att välja bland och många var snarlika så jag kände att det blev tre bilder som verkligen stack ut och var HELT annorlunda som jag röstade på ....och DE har inte visat sig än!..Tänk, den längtande katten kommer jag inte ens ihåg att jag SÅG bland de drygt hundra bilderna...hur bra den än är..Förlåt!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag som trodde det var en tupp..
![]() Tack alla som röstade! //PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja,det trodde jag också
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS Marianne och PO! Ni var mina tvåor i hård konkurrens med mina "vinnare", som inte har dykt upp än...
Ivi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, men det vet väl alla, att grekiska hönor ser ut som tuppar ![]() Eller ......... hur var det nu igen Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Oavsett tupp eller höna, jag ser just att jag inte har riktig koll på öarna heller, det stöddiga fjäderfät bor faktiskt på Meganissi och inte Lefkas.
Meddelas endast på detta sätt! //PO |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jag undrade just på vilken av öarna jag sett honom...
![]() ![]() ![]() Lissi- som varit på båd öarna....fast kanske före denna tuppens tid om man ska vara riktigt ärlig |
|
||||
|
||||
![]()
Alla dagens bilder va sådarna som jag också tyckte att dom kommer och placera sig
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS Merete, Agneta och Tommy...Härliga bilder...
|
|
||||
|
||||
![]()
Där rök min vinnare i "roligaste", ett perfekt snapshot med stillsam humor!
Beklagar Admirala, den borde ha vunnit, men grattis till femte platsen! //PO ![]() |
![]() |
|
|