![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder allihop, väntar nu med spänning på fyrorna, hur dags på dagen brukar de vara synliga, är det när Janne vaknat? fy katten för att så officiellt redovisa vilken sjusovare man är
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte precis på samma sak
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det fel nicnamn på bild 4 kategori roligast!
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Så bra så du fick upp ögonen till slut
![]() Grattis Inkfish, en härlig Karpathosbild ![]() Admirala,skall du ta alla priserna ![]() ![]() ![]() Gittan,en härlig bild,en av mina favoriter också ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inte Admirala. Janne har skrivit fel nicnamn.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tyckte väl att det var något som inte stämde
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
Jag har vunnit en kokbok ![]() Det var då sannerligen till rätt person ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla tre
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken vacker bild Inkfish!Den var min favorit och nu när jag vet vart den var tagen så kanske mitt intresse för Karpatos vaknar (har hittills varit svalt).
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Leena! Olymbos där den är tagen är - sensationellt. Helt fantastiskt. På grund av bl a den där tanten gick jag med en klump i halsen hela dagen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinnarna även idag. Idag kom min Bästa Bild favorit. Underbar bild, Inkfish, jag var säker på att den bilden skulle vinna!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast själv är jag fortfarande osäker på om den inte är fattigdomsporr. Jag brukar ju hävda att vi ska låta bli att applicera vår nostalgiska längtan på Grekland, även det landet måste ju få utvecklas... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag ser den som en underbar ögonblicksbild! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi, det är en snäll tolkning
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA jag ÄR otroligt snäll.....och ÄRLIG!
![]() Lissi - som skämtar lite..är nog inte så jäkla snäll alltid ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte heller sett min nr 1 och jag är jättespänd på om den är med för den är ovanlig - men jag älskade den.
|
|
||||
|
||||
![]()
Så tyckte jag också, bilden var trea på min lista! Har besökt Olymbos två gånger, men då har det inte varit någon aktivitet vid ugnarna. Nästa gång vi ska dit (för det SKA vi) kommer vi att övernatta. Ett par timmar är alldeles för kort tid att vistas i Olymbos och dessutom under de hetsiga timmarna med alla andra turister...inte rättvist för byn
![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till alla tre från mig också. Och lite extra till Ing-Marie i Svedala. Kul att se att lilla Svedala håller sig framme
![]() ![]() Syns på ICA-Karlsson... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Inkfish,kände att jag skrev lite konstigt om din bild
![]() ![]() När jag som snabbast skummade genom bilderna första gången så såg jag henne inte ![]() Den bilden sätter igång massor av tankar i huvudet. Det är så långt ifrån damerna i folkdräkterna som försöker sälja sina produkter. Man undrar hur det går till i en så liten by? Finns det fattiga och ensamma där också? Hjälper man inte varandra där heller? När man får framgång är man sig själv närmast också där,som i den stora världen? Jag vet ju ingenting om damen i fråga,men man får ju känslan av att hon har det inte så lätt ![]() Du kan väl berätta lite hur du upplevde det hela. Riitta, som väntar på tre vinnartröjor ![]() ![]() |
![]() |
|
|