![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej allihopa, Bob här.
Efter alla dessa år så är Elisabets berättelse om mitt "äventyr" lit, spännande och levande. Tack Elisabet. Vi har aldrig träffats men du är en del av mitt liv. Hilsen, Bob |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Bob! Härligt att du hör av dig här och är en Kalimeramedlem. Jag hade inte sett denna tråd förut.
Vandrar du fortfarande, Bob? / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, var kom Bob ifrån? Har han varit medlem all the time?
![]() Välkommen Bob! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det har han. I början av första inlägget finns en länk till en annan tråd där jag efterlyser Bob och i ett senare inlägg berättar om hur jag fick kontakt med honom. Kolla där, det var här på Kalimera.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej allesammans, Bob här igen.
Just nu är jag i Sougia och Captain George körde förbi på sin moppe för en stund sedan. Jag har varit på La Gomera under ca 3-4 veckor på vintern under många år men vandringarna på LG är för tuffa för mina gamla fotknölar så i år kör jag några "lättare" kustturer utifrån Sougia/Lentas istället. Allt är sig likt och stämmningen i Sougia är så underbar vänlig och laid back. T o m sonen i supermarketen kände igen mig och en servitör i den famous "getbocksrestauranghändelsen" sa "Hi Bob" när jag gick dit för att käka tidigare ikväll. Ha det gott och återigen tack Elisabet för "Bobs Story" Hilsen, Bob |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen, Bob. Du slösar inte med inläggen minsann, men det är kul när du hör av dig
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att höra av dig igen Bob! Ha det så fantastiskt på dina vandringsturer!
Elisabet |
![]() |
|
|