![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg TROR det må bli en "sista minuten"...
S N A R T ..... ![]() Jeg er vel ikke alene om å passe under denne " rubrikken" ![]() ![]() Senast redigerad av kari den 2016-09-09 klockan 10:36. |
|
||||
|
||||
![]()
:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle också kunna tänka mig lite terapi.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker 32 dagar nästa vecka. Sen åker Claes och jag 10 dagar till Aten/Pireus I nov. Sen Teneriffa 14 dar I jan.Jag ska till Rhodos 4 veckor i april, vill till Lesvos I sept.....men resten av året????
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, lite så är det....lite AA fast mot Greklandsdrogen...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg tror det er DEN "terapien" som virkelig ville hjelpe mot plagene dine, Janne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanskje vi sees, sjøborren, siden vi skal på samme konsert i morgen
![]() Citat:
![]() ![]() - og jeg "klør" ikke lenger, reiser i natt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också sluntit på bokningsknappen.Köpenhamn -Chania .en vecka 1180 kostade flygbiljetten Åker om 13 dar
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Känner mig rätt så botad för tillfället, tre veckor på Kreta, sex veckor hemma och därefter en vecka på Kreta till. Så nu blir det nog ingen Greklandsresa förrän i juni.
// Helén ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du är mer lättbotad än mig du... Jag verkar ha en allvarligare åkomma ![]() //Malin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det behövs nog...glömde ju att vi har bokat Bergamo också I februari. Den månaden ÄR trist.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Brukar funka som terapi mellan greklandsresorna. Har ju varit hemma i 11 dagar så nu e det dax ![]() ![]() ![]() /Kajja ![]() |
![]() |
|
|