|  | 
| 
 Det klør i bookefingeren... Jeg TROR det må bli en "sista minuten"... S N A R T .....:D Jeg er vel ikke alene om å passe under denne " rubrikken":o http://i47.photobucket.com/albums/f1...slv4oyce0.jpeg | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... :klapp_klap Så sant! :D | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... Skulle också kunna tänka mig lite terapi. :D | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... Jag åker 32 dagar nästa vecka. Sen åker Claes och jag 10 dagar till Aten/Pireus I nov.  Sen Teneriffa 14 dar I jan.Jag ska till Rhodos 4 veckor i april, vill till Lesvos I sept.....men resten av året???? Lissi | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... Citat: 
 / Kajja bye_bye | 
| 
 Lissi | 
| 
 | 
| 
 | 
| 
 Citat: 
 Citat: 
 - og jeg "klør" ikke lenger, reiser i natt ;) bye_bye | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... Nu har jag också sluntit på bokningsknappen.Köpenhamn -Chania .en vecka 1180 kostade flygbiljetten Åker om 13 dar_B-anana | 
| 
 Sv: Det klør i bookefingeren... Känner mig rätt så botad för tillfället, tre veckor på Kreta, sex veckor hemma och därefter en vecka på Kreta till. Så nu blir det nog ingen Greklandsresa förrän i juni. // Helén bye_bye | 
| 
 Lissi | 
| 
 Du är mer lättbotad än mig du... Jag verkar ha en allvarligare åkomma ;) Känns nästan obotlig ;D //Malin | 
| 
 :D Lissi | 
| 
 | 
| 
 | 
| 
 | 
| 
 Lissi | 
| 
 Brukar funka som terapi mellan greklandsresorna. Har ju varit hemma i 11 dagar så nu e det dax:D:D;) /Kajja bye_bye | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22. |