Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-05-15, 20:20
zakkas avatar
zakka zakka är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Atens flygplats till Rafina

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
... Jag landar I Aten för sent till min båt så jag bor på Avra med gratis transport till hotellet till Rafina. Ingår I priset.

Lissi
Nu blev jag nyfiken... Är det samma upplägg andra vägen också tror du - från Avra hotell till flygplatsen? Det hade passat fint senare i sommar! Men du som reser så ofta kanske har fått "special price"

Ha det gott några dagar i Sverige innan du får åka tillbaka till paradiset, Lissiväder eller ej...

MVH zakka
Svara med citat
Gammal 2016-05-16, 10:00
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av zakka Visa inlägg
Nu blev jag nyfiken... Är det samma upplägg andra vägen också tror du - från Avra hotell till flygplatsen? Det hade passat fint senare i sommar! Men du som reser så ofta kanske har fått "special price"

MVH zakka
zakka, jag vet inget om andra vägen men det kan Du nog skriva och fråga...Jag ska ju själv hem via Pireus den resan så min sista övernattning blir, ovanligt nog, inte i Rafina.
Special price har jag nog inte , men är efter otaliga bokningar på booking genom åren Geniusmedlem, men detta tror jag är en service som hotellet har till alla! Men andra vägen TILL flygplatsen går ju bussar nästan alldeles utanför dörren vid Avra..

Lissi
Svara med citat
Gammal 2016-05-17, 22:22
zakkas avatar

Lissi att du var ett Genius visste jag redan innan med alla tips och info du delar med dig av Jag får höra med hotellet eller ta en av bussarna som du säger. Nu längtar jag väldigt till Grekland kan jag säga!!!

MVH zakka
Svara med citat
Gammal 2016-05-18, 08:20
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Du kan finde tidstabel for shuttle bus fra lufthavnen til Avra Hotel og også for KTEL bussen på Avra Hotels hjemmeside under "Location & Access". Klik på bussen, og der fremkommer links.
Husk at kontakte hotellet og reservere plads via dem, hvis du ønsker at bruge deres shuttlebus. Jeg brugte den i april, og det fungerer fint.
God ferie
Svara med citat
Gammal 2016-05-18, 17:30
zakkas avatar

Tack snälla Susie för info! Det såg ju väldigt lovande ut! Jag ska kontakta hotellet direkt. Ha det gott!

MVH zakka
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:43.