![]() |
|
||||
|
||||
![]()
IGJEN tusen takk for at jeg fikk vite om, og sett "Greklandsresan"
![]() Det var så s t o r t ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Han skulle vært "kopiert" opp, t e n k om alle kommuner hadde hatt sin "Takis" ![]() RØRENDE var selvsagt også Innsatsen til pleiere/ledsagere, den nære og gode omsorgen ![]() - og selvsagt, ikke minst de fantastiske personlighetene av noen resenærer gjorde dette til den største TVopplevelsen jeg kan huske og ha hatt på l e n g e , om noen gang ![]() Men uten TAKIS, ingen tur ![]() ![]() ![]() Jeg er ikke fremmed for å flytte på meg om noen år ![]() - det m å bli til VAESTERVIK Kommune ![]() Selv hadde jeg den store gleden av å ha min mor med til Hellas 8 - 9 ggr i perioden 1986 - 2003 ![]() Men hun t r e n g t e avlastning, og når hun reiste så langt greide hun å slappe av og n y t e ![]() De alle fleste turene var det kun hun og meg, kvalitetstid ![]() ![]() Den siste Hellasturen hun fikk, da var hun 86 1/2 år, var sammen med hele familien, et herlig minne for oss alle ![]() og jeg er/var l a n g t fra noen "Takis", min mor var funksjonsfrisk, trengte t i d , litt tålmodighet skulle nok til ![]() ![]() ![]() Det er ikke vanskelig å finne noe å ha dårlig samvittighet for ![]() ( for oss kvinner spesielt tror jeg ) Så det er godt å ha gjort n o e bra ![]() |
|
|