![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
ÅHHHH, Annki! Varför gör Du så???
![]() ![]() ![]() Längtansbilder...och årets reskvot fylld..... Fast jag gillar Dig ändå ![]() Synd egentligen att man har flera favoritöar.....det hade underlättat med bara en.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Annki: Även jag börjar längta till att återvända till Tilos Vi har varit där 2 gånger men det var några år sedan. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Birgitta, visst är jag pensionär.....och på pensionen kan man inte resa hur många gånger som helst....Med 6 resor inbokade 2015 och ytterligare en redan avklarad,så finns inte utrymme till mer. Då får jag jobba ännu mer och då ÄR jag ju inte pensionär
![]() Men tre grekresor är det i alla fall fall ..och jag känner mig väldigt priviligierad! ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Bra frågor för oss Tilosnybörjare, Maddit. Och givande svar från er andra "veteraner". Men jag kan inte se dina underbara strandbilder, Annki
![]() Och svar till ElisabethK och Maddit från tidigare glädjetråd. Juni-juli möter vi Tilos och Dream Island första gången. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om ni inte redan läst i annan tråd så måste jag dela min glädje att jag nu har bokat resa till Tilos och Annas studios!
![]() ![]() Känner mig så glad över detta! Två veckor !Ska bli så kul! Lissi, Hoppas jag få ha det som du med 6 resor inbokade under ett år när jag blir pensionär! Underbart att resa!! kram till er! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni kommer att få det helt underbart, ni som ska till TILOS första gången... kommer så väl ihåg när jag skulle dit 2012, efter den skumpiga färden med Sea Star..
![]() ![]() Annki var även då en god hjälp med tips och hennes bilder är ju så otroligt fina, vem vill inte åka till Tilos efter att ha sett dom!.. ![]() Nästa gång jag ska till TILOS ska jag inte åka charter, tror man kan hitta något litet mysigt boende på plats. Trevlig resa!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det är säkert jättemysigt att bo på något av hotellen eller studiorna efter strandpromenaden, men mer folk runt också.....sen är jag för egen del, kanske helt utan fog, rädd för att det är mer myggigt därnere. Lissi - som fick sug efter Tilos |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Maddit!
Till Dig, tre bilder tagna från Annas, rum nr 8 i september 2012 ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder Lissi, från Annas..ser härligt ut!..
![]() Om jag skulle bo där någon gång skulle jag välja en liten balkong högt upp, precis som ni! |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi
![]() Jag skickade meddelande till ägaren på Annas studios idag och fick svar. De stora balkonglägenheterna var bokade men han kunde boka in oss högt upp! Det tackar jag verkligen inte nej till! Otroligt snabbt svarat dessutom! Måste återigen tacka alla för ert engagemang! stor kram till er Kalimera vänner ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Maddit
![]() Oj vad mycket oro som jag uttrycker här. Varför? Det brukar ju alltid bli helt underbart när vi väl kommer på plats. |
|
|||
|
|||
![]()
Ni kommer att ha det jättebra på Dream Island. Vi har ofta solat och badat nedanför deras hotel och ätit lättlunch hos dem. Där är lugnt!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Faen Lissi!!Oj vad härliga bilder..de ger längtan att fara dit igen..Sea View har liknande utsikt(som granne till"ditt"hotell)Ojoj..får njutningvibbar nu
![]() Hasse |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Var på Tilos 2 veckor i juli 2014. Bodde på Eleni ungerfär mitt på stranden. Hade 2 underbara semesterveckor, med sol o bad och vandringar. Även om vi åkte mitt i juli var det aldrig speciellt mycket folk på stranden. Anna har en fantastiks utsikt, men själv bor jag hellre enda nere vid havet. Borta vid Dream Garden var det väldigt lugnt så massinvasion av folk behöver man oroa sig för på Tilos. Åker gärna tillbaka dit. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Annki och Lissi för härliga bilder av underbara Tilos!
![]() Det gör inte lusten att åka tillbaka dig mindre precis, men det får bli ett annat år.. ![]() Helena S - som ska utforska Astypalea och Leros i år ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Maddit - högst upp på Annas kommer ni att få svårt att lämna balkongen, utsikten är underbar morgon, middag, kväll och natt. Har ni tur (
![]() Mafric - Dream Island är jättepopulärt och har återkommande gäster, tror inte du behöver oroa dig. Att du skulle ha problem med mygg så nära stranden låter inte troligt i mina öron. Av de tre gånger jag varit på Tilos de senaste åren har det varit mycket mygg under någon vecka vid ETT tillfälle, det var samtidigt som Lissi var där. Men nere vid stranden - det tror jag inte. Annki - underbara julibilder! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inkfish, Vi älskar utsikt från lite höjd. Vi brukar boka det om det är möjligt. så du har nog rätt..hihi
Underbart!! ![]() Se ni ngn mer med bölder så är det nog jag. Myggorna älskar mig med! Jag längtar så!! Mafric, Tack så mycket! du ska nog känna dig jättenöjd! Boendet har jättehögt betyg! Vi var sugna på det också men det är lite dyrare... vi har fler resor inbokade.. så.. Åhhh va härligt! När åker ni Mafric? |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, tack, tack... för all positiv respons. Den och läsning av Annkis och även Ylvas resebrev (2012), båda med underbara bilder, har lugnat mig helt.
Alla farhågor flög därmed sin kos... Och själva flyger vi mot drömmarnas land vid midsommar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde på Annas studios år 2002. Sedan dess har vi inte varit på Tilos. Tyvärr.
Bodde högst upp med den fantastiska verandan. Och den ännu mer fantastiska utsikten. Nu längtar jag tillbaka! Birgitta |
![]() |
|
|