![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Lars |
|
||||
|
||||
![]()
Vi landar i Aten 2 juni kl 13.00. Har tänkt oss att då ta oss till Sifnos. Det är då vi ska försöka hinna med 14.55-båten.
Den 10 juni har vi tänkt lämna Sifnos, åka tillbaka till Piraeus för vidare färd till Egina. Det kan ju senareläggas någon dag om det ger bättre lösning, men jag kan inte se att det gör någon skillnad. Citat:
- om vi landar i tid, eller helst lite före (bra medvind? ![]() - om vi får vårt bagage snabbt - om vi slipper vänta för länge på bussen - om vi inte hamnar i seg trafik - om vi snabbt hittar biljettkontoret för köp av biljetter - och om vi sedan snabbt hittar färjan ..... ja då kan det lyckas. Men nog är det lite många "om". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Våga |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det tipset Våga! Vi tar det med oss så får vi se hur det känns efter fem dagar. Om vi då känner att vi är färdiga med Sifnos så är ju ditt tips helt klart ett alternativ. Av många goa vänner här på Kalimera har jag dock förstått att det är mera sannolikt att jag vill stanna LÄNGRE än KORTARE tid på Sifnos. Vi får väl se vilket som drar starkast Sifnos eller Egina.
Tack Våga! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sifnos - så klart.
![]() |
![]() |
|
|