![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu är bilderna i den andra kategorin publicerad: Möten.
Sista dag att rösta är den 21 november. Därefter publicerar vi den sista kategorin. Tänk på att du får rösta på tre bilder. Den bild du placerar som nummer ett får 3 poäng, tvåan får 2 poäng och trean får 1 poäng. |
|
|
||||
|
||||
|
Vilka härliga bilder och många olika slags möten
Skulle kunna rösta på minst hälften av dom![]() ![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Fantastiskt hur många olika möjligheter det finns att tolka "Möten"!
![]() Blir svårt att välja! ![]() ![]() ![]() Lena PG |
|
|
||||
|
||||
|
Håller med Riitta ,det har aldrig funnits så många fantastiska foto i någon kategori.Det gäller verkligen att gallra här.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag var inte så imponerad av vattenbilderna. Nu däremot är jag mycket imponerad! Fantastiskt många bra bilder ...
|
|
|
||||
|
||||
|
Många Karpathosbilder, ser jag
![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänkte just skriva detsamma...
![]() Karin |
|
|
||||
|
||||
|
Det gör mig ont att se så många bilder på katter i kategorin "möten" som är såpass sjuka
Jag jobbade nere i Grekland med katter i somras och har sett allt för mycket kattsnuva, ringorm, skabb och annat på katter... har själv hämtat hem 2 katter därifrån... I övrigt är det väldigt fina bilder...
|
|
|
||||
|
||||
|
Mange HERLIGE bilder, ja
![]() - men ( jeg synes) det var enklere å velge de tre jeg ville stemme på i denne kategorien, enn i forrige, nå er "jobben" gjort
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det känns fel att romantisera ett kattliv i Grekland på det sätt som många bilder gör. Just nu är det förgiftningstider i Grekland och de flesta kattungar överlever inte vintern. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kände samma sak... /Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Det var väldigt många bilder som var så gott som samma. Men det ÄR en svår kategori. Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Inte ser jag några mötesbilder??? Trots rubrikerna Möte ser jag bara Vatten. Vad gör jag för fel?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
//maji
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Härliga möten!
|
|
|
|||
|
|||
|
Många härliga bilder här också, men urvalet är nu gjort :-)
|
![]() |
|
|