Citat:
Ursprungligen postat av Mikke
...jag gillar på nåt vis Acropolis och deras rappa snubbar.
Alltid kul att slänga lite käft med dom när man passerar, och över tid har jag blivit lite bekant med en och annan av dom. Att nån av dom sen pratar lite svenska, är ju bara trevligt.
Det är väl den delen av Pigadia där konkurrensen om kunder är som hårdast, och fortsatt tycker jag Acropolis glada gutter leder ligan......
Vill man inte passera där, så går det ju att runda stället genom att gå ner till hamnvägen vid fontänen och sen upp trappan vid bankautomat-hörnet.
Mikke
|
Helt enig med Mikke. Vi har vært endel ganger på Karpathos og da blir man jo etterhvert kjent med disse gutta. Av og til kan vi ha behov for å gå litt rundt dem, og det er fullt mulig. Selv er vi veldig populære i den aktuelle gaten, for vi går til El Grande. Grunnen til det er at det var Yannis og Stavros som i sin tid huket oss inn først - den gang det het Kafenion. Gutta på Acropolis prøver så godt det går hver gang vi går forbi, men det blir bare latter og moro av det. Innkastere er en del av Pigadia, men i forhold til mange andre steder er det ganske beskjedent, syns jeg. Såpass får vi vel tåle når vi besøker øya på en tid på året da det er mye turister.
Vennling hilsen
Pigadia