![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi foretrekker våre frokoster på egen balkong, og spesielt herlig er det og når utsikten er flott! ![]() Jeg trodde det var studios ( selvhushold) på Arocaria, som det er på Semeli, men når jeg ser bedre på visittkortet så står det "Hotel" ![]() Ha en fortsatt deilig ferie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns både och , vi har bookat en studio. E-gudien om Chania har jag lastat ned och det ser ut som vi inte behöver å ha det tråkigt
![]() Ska gå in på pc:n i helgen å kika på dina bilder,Kari |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=kari;286483]Jeg er enig i at det var veldig dårlig frokost - og at det er best å finne egne løsninger
![]() Vi foretrekker våre frokoster på egen balkong, og spesielt herlig er det og når utsikten er flott! ![]() Er det morgonsol til frukosten? |
|
||||
|
||||
![]()
Paul och Lisbet:
Jag skulle gärna ha suttit med er i Neo Chora igår kväll!. Fullmånen i Grekland i augusti sägs vara speciell. Och med trevligt sällskap är inte att förakta. Men ni glömde att ni även hade en äkta kretensare med i sällskapet, eller? Trevliga Giannis. Idag vintrar vi stugan på skäret, för att om en vecka styra kosan till vårt älskade Fourni. Vad jag längtar! Lev väl, Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kretensaren glömde jag bort att nämna, det var en kul kille, men en aning skällig då och då. Trots detta var det en underbar vovve som bidrog med många kul inslag under kvällen i Nea Chora. Hoppas du och Arne får en underbar vistelse på Fourni. Sköt om er! Paul |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=ouzakia;286495]
Citat:
![]() ![]() Da jeg bodde der, siste halvdel av mars, kom solen "krypende" inn på min balkong rundt kl 10.30, kanskje det er litt før nå ? - og i oktober? Dessuten er det varmere om høsten, enn i mars, så man trenger ikke sol om morgenen for at det skal være behagelig ![]() - jeg ville uansett ikke byttet bort solnedgangen, med en jakke var det ok om morgenen i mars og ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
visst är det en härlig plats på Kreta att vara på. Nea Chora ger en så avslappnat tillvaro och njutning för både kropp och själ. Vi har nu varit i gamla staden och handlat och känner hur skönt det är att komma till ett kallt fint rum för att öppna balkongdörren och skåda ut över den lilla fiskehamnen. Hoppas att vi får tillfälle att mötas någon gång. Paul |
|
||||
|
||||
![]()
- ja, det håper jeg, og muligheten er vel størst på Kreta
![]() |
![]() |
|
|