![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Forza Sverjje! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inget verkar hjälpa. Trist.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inget går upp mot svensk midsommar
![]() Lissi! |
|
||||
|
||||
![]()
Hur trist det än känns nu, så ser jag ännu mera, hur mkt som helst, fram mot en midsommarafton på Iraklia. / lämnar sverjjetyröjan hemma
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Kalimera;277332] och jag tror inte heller att Sverige går vidare. [quote]
Tyvärr fick du rätt Janne. ![]() Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Wow Grekland!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt....... Grekland är vidare
![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, inget ont om Grekland, men visst är det märkligt att man kan få till en sådan här dynggrupp i ett EM? Grekland hade under gruppspelet 4 skott på mål, varav ett är en missad straff
![]() Nu får man följa Grekland på "hemmaplan" iaf. ![]() ¡Vamos España! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ryssland slår Tjeckien i första matchen med 4-1. Grekland slår Ryssland idag med 1-0, Tjeckien vinner gruppen med MINUSMÅL i målskillnaden ![]() Ryssland kollapsar och slås ut ![]() / Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() En liten ljuspunkt för landet i alla fall. Härligt! |
|
||||
|
||||
![]()
Nå blir det Hellas mot Tyskland... Er nok mange grekere som håper å vinne akurat den kampen.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst kommer jag att heja på Grekland!
![]() För grekerna är det nog mer känslomässigt än en vanlig fotbollsmatch och jag hoppas att de inte har domarna att spela mot också. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Gissa om alla kafeneion med storbildsTV har folk ikväll...
|
|
|||
|
|||
![]()
Monica, jag skulle nästan kunna ge en vecka av min semester för en grekisk seger!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hejar på Grekland förstås
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I kveld blir det å se kampen nede i vår landsby med nyinnkjøpte t-skjorter med Hellas og nr.10, og så blir det vel som det pleier å bli; Tyskland vinner!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hur ska Tyskland slås ?? 10 raka segrar i kvalet, 4 raka segrar i EM ... Kanske inte förlusten kommer förrän i höst då Sverige möter Tyskland i VM-kval. ![]() ( kan dock bli svårt om Sveriges viktigaste spelare Olof Mellberg slutar ) |
|
||||
|
||||
![]()
Så kan vi göra en tillbakablick på EMi fotboll.
Kalimera skrev: Jag tror inte Grekland har stor chans att gå vidare, trots att gruppen de är med i är enkel." Glad att du hade fel. ![]() "Sverigegruppen är bra mycket svårare och jag tror inte heller Sverige går vidare." Så synd att du hade rätt! ![]() Masse skrev så här: "Jag håller på Sverige, så långt det bär, sen är det Spanien som gäller." Vilken logik Masse! Grattis ![]() En liten del av mitt hjärta har jag i Italien, sedan flera resor dit på 80- 0ch 90-talen. Jag hoppades,,, men till slut sket det sig. Jag är intresserad av sportevenemang, något som jag är totalt ensam om i hemmet. Om 24 dagar börjar OS! ![]() Då får Arne göra annat, hälsar Birgitta. |
![]() |
|
|