![]() |
EM i fotboll 2012
Idag börjar EM i fotboll. Första matchen spelas mellan Polen och Grekland. Jag tror inte att Grekland har stor chans att gå vidare, trots att gruppen de är med i är enkel. Sveriges grupp är bra mycket svårare, och jag tror inte heller att Sverige går vidare. Oavsett utgången tycker jag att det är kul att EM äntligen är igång.
|
Sv: EM i fotboll 2012
Citat:
Tobbe |
Ja nu blir det massor av fotboll! Den bästa TV-underhållning som finns om det är BRA fotboll oavsett vilka som spelar.
På jobbet har spelpengarna över sommaren satsats på ett EM-lotteri där vi satsat 25 kr och vi har fått ett EM-lag lag att "lottvinna" om. Jag lottades till UKRAINA så vinner de EM vinner jag alla pengar STORA PENGAR SOM NI KAN SE!;):D:D Första matchen blir ju total lojalitetskris Sverige-Ukraina Jag hejar på Sverige oavsett!!klapp_klapklapp_klap Inget av dessa länder går vidare från gruppspelet är mitt tips! Kanske Danmark i år igen?? Lissi |
Ett litet tips så här timmarna innan turneringen startar.
Semifinallag: Holland, Tyskland, Spanien, Italien. Finallag: Tyskland, Holland Vinnare: Tyskland Kan ge 7 rätt. Någon som vågar utmana? :) Lars - som måste stänga ner datorn nu, ska ut i naturen och leta efter en vaktel. |
Citat:
Lissi |
Citat:
Tobbe |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Sitter bänkad framför tven med en ett par Mytos, oliver och fetaost handlat i kryddbutiken när jag var på Naxos i Maj,
Heja Grekland _B-anana klapp_klap _B-anana klapp_klap //Berra |
Citat:
Kom igen nu GREKLAND!!! klapp_klap mvh zakka |
YESS!!!! Jamas...så länge det varar! Dålig domare dock!
Lissi |
Dramatisk match nu i andra halvlek. En grek utvisad i första, Polens målvakt utvisad nyss men straffen missade Grekland (nyinbytta målvakten räddade snyggt). Mycket spännande match !!!
/ Hasse:cool: |
Jisses! Tur man har lågt blodtryck och är hyfsat vältränad!:D
Lissi |
Jag tippar att Sverige går vidare till kvarten där vi åker ut mot Spanien eller Italien.
Spanien vinner EM!:) /kimmen |
Får väl säga att det var ett bra resultat, har väl en del sympatier för den forna Svenska kolonin ;-)
//Berra |
Kul match, tror inte heller att Sverige går vidare men Laero, du har glömt Frankrike i ditt tips.....
//Ingela |
Citat:
Lissi |
Håller på (efter Sverjje förstås) på Spanien. Tror inte på Spanien i år tho. Världens 2 bästa spelare till trots, Iniesta och Casillas.
Man vinner helt enkelt inte tre i rad. Man blir mättad, och det straffar sej på den här nivån... (se barca) Blev imponerad av Grekland ikväll! vänligen, Zlatan / Forza |
klapp_klap
Ryssland !! klapp_klap Ska bli spännande att se vart det leder !! ( efter helgens matcher är de kanske helt bortglömda, p g a Holland.Tyskland och Spanien ) Total njutning fram till 1 Juli _B-anana _B-anana _B-anana |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Lissi |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:53. |