Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-06-15, 10:17
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Sittplats

Det gick ej att gå vidare nu när vi bokat sittplats ( synd va?) . Men kan se de klart och vet att när man klickade på stolarna på bilden så kom det upp olika typer.
Jaha de va de .
Har vi fler som ska flyga med Thomas Cook ? De hade varit mkt roligt att veta hur nästa fick.
Äh lägger det åt sidan nu , vet att vi sitter på säte 5 med min man samt vår son ( han fyllde 20 år i går ). Vi köpte standarplats pris 80:
Ingen extra benplats . Kan fälla sätet bak samt vi kommer till underbara Grekland igen efter 3års paus
Birgitta som först ska jobba hela sommaren först innan det blir semester.
Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 13:34
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

...och vi kommer ju också till Grekland med Thomas Cook med fällbara säten utan att betala en krona extra....Jag förstår fortfarande inte vad man köper egentligen.
Men vi är ju alla nöjda!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 15:17
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag förstår fortfarande inte vad man köper egentligen.
Här är en till som inte förstår, jo, att man köper något extrapaket, med mat och dryck längre fram i planet, så långt är jag med. Men att betala för att få ett säte?
Det är ju inte som att åka tåg, på vissa sträckor får man ju lov att åka med, men man är inte garanterad en sittplats om man inte köpt det speciellt.
80 kr är ju visserligen ingen enorm avgift, men jag säger som du Lissi, vad är det man köper egentligen?

Senast redigerad av Hellen den 2012-06-15 klockan 15:58.
Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 15:47
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Det är ju inte som att åka tåg, på vissa sträckor får man ju lov att åka med, men man är inte garanterad en sittplats om man inte köpt det speciellt.
80 kr är ju visserligen ingen enorm avgift, men jag säger som du Lissi, vad är det man köper egentligen?
Med fare for å ha oversett at noen har skrevet det tidligere i tråden,

NORWEGIAN er det eneste av selskapene vi har reist med hittil som tilbyr oss å betale for sitteplassene, da kan vi også velge de plassene vi ønsker. For all del, alle h a r sitteplasser, men argumentet ( salgstrikset) deres er at vi skal være sikre på å få sitte ved siden av reisefølget vårt!
Vi har a l d r i benyttet/betalt for denne tjenesten , men vi har alltid fått sitte ved siden av hverandre

At det skulle finnes både fellbare og ikke fellbare seter på flyene, og at man evt kan betale for å få fellbare er h e l t ukjent for meg
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:23.