![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vem har blivit trakasserad? Några i den här tråden har väl varit elaka mot en person och det är väldigt vanligt en "allvarlig tråd" som denna. Det har hänt förr, åsikter som tenderar att vara "onyanserade" leder ofta till ilskna kommentarer. Och nej, det måste definitivt inte bara vara positiva inlägg här. Finner det tämligen svårt med tanke på det allvarliga som KANSKE KAN HÄNDA med Grekland och jag delar det stora intresset och kärleken som så många andra. Dock har jag alldeles för lite kunskaper om vad som verkligen håller på att eventuellt ske, jag är för fokuserad på den egna resan. Jag tycker det är alldeles för högt politiskt spel som allt fokuseras på men det är antagligen omöjligt att komma ifrån. Tankarna går till hur många år det tog innan Grekland kom på fötter igen efter vad som hände i landet i slutet av 1960-talet. Allt detta som nu händer kanske tar ännu längre tid än c:a 40 år? Vem kan svara på det? Jag/vi kan inte göra mer än resa dit, att stanna hemma finns inte på kartan som sagt. Vem har blivit censurerad??? / Hasse ![]() |
|
|