Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-05-23, 22:32
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Den ENDA tråden om den ekonomiska krisen i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av laero Visa inlägg
Poängen med mitt inlägg var alltså att det, i en tråd om Greklands kris, måste vara ok att även beskriva ett negativt scenario utan att bli trakasserad.
Du Hasse, skriver att jag bidrar till det negativa i tråden men då måste jag fråga varför allt i en tråd som denna måste vara positivt. Det vi har gemensamt på Kalimera är intresset och kärleken till Grekland men innebär det att allt som är negativt måste censureras?

Vem har blivit trakasserad? Några i den här tråden har väl varit elaka mot en person och det är väldigt vanligt en "allvarlig tråd" som denna. Det har hänt förr, åsikter som tenderar att vara "onyanserade" leder ofta till ilskna kommentarer.

Och nej, det måste definitivt inte bara vara positiva inlägg här. Finner det tämligen svårt med tanke på det allvarliga som KANSKE KAN HÄNDA med Grekland och jag delar det stora intresset och kärleken som så många andra. Dock har jag alldeles för lite kunskaper om vad som verkligen håller på att eventuellt ske, jag är för fokuserad på den egna resan. Jag tycker det är alldeles för högt politiskt spel som allt fokuseras på men det är antagligen omöjligt att komma ifrån. Tankarna går till hur många år det tog innan Grekland kom på fötter igen efter vad som hände i landet i slutet av 1960-talet. Allt detta som nu händer kanske tar ännu längre tid än c:a 40 år? Vem kan svara på det?

Jag/vi kan inte göra mer än resa dit, att stanna hemma finns inte på kartan som sagt.

Vem har blivit censurerad???

/ Hasse

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:48.