Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-02-16, 15:50
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Grekiska krisen

Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
Men det "morsomme" er jo at du faktisk selv har dokumentert at min nabo hadde heløt rett så kanskje man nettop skal lytte til naboen?
Nei, jeg har ikke dokumentert naboen din sine tall, bare bare vist til tall fra 2009. Mitt svar til deg var under forutsening av at naboen din hadde rett. For øvrig står det i Dagbladet i dag at:
I fjor skrev The Wall Street Journal at antall registrerte selvmord har doblet seg i tiden før krisen, til seks per 100 000. innbygger årlig, ifølge det greske helsedepartementet.
Rundt 40 prosent flere grekere tok livet sitt de første fem månedene i 2011, enn i samme periode i 2010.

Citat:
Når det gjelder kommentarer om at de "rike" nå utnytter systemet og setter ned lønnen så er det trist, men så lenge pengene forblir i Hellas så vil det etterhvert komme samfunnet (alle) til gode.

Dette utsagnet er så håreisende at jeg nærmest blir målløs!
Og hva skal "de fattige" leve av mens de venter på at disse pengene (eventuelt) kommer dem til gode?

Citat:
En faktor som det snakkes lite om er den greske kirken, og ikke minst hva den har av verdier. Hvor mange vet for eksempel at bl.a. Knesset i Israel står på jord som eies av den greske kirken og Israel betaler leie til kirken? Den greske kirken er enormt rik, og eier meget store landområder og selv der finnes det mye korrupsjon og snusk!
Jeg er helt enig, den greske kirken har oppført seg forkastelig (med enkelte unntak som går på en og annen samvittighetsfull prest), og det er helt klart kirken burde bidratt i bøtter og spann. Det gjelder også de STEINRIKE klostrene på Mount Athos. Nestekjærligheten når jammen ikke langt!

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:39.