![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Studios Savvena ligger fint utmed hamnpromenaden! Jättetrevligt ägarpar och fina rum! Ha det så jättebra på fina Tilos!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tar mig friheten att meddela att Peter har det SUPERBRA på Tilos!
![]() 2 glada sms har jag fått idag från honom och han njuter i fulla drag och äter och dricker gott ![]() ![]() Det unnar vi honom av hela hjärtat! Lissi |
|
|||||
|
|||||
![]()
Jamen hur fort kan en vecka gå då!?
![]() ![]() Och hur fel kan även jag ha då...? Jag ska tillbaka. På ett eller annat sätt... Och jag ska tillbaka snart! Som jag skrev till Lissi: Jag hade det nästan straffbart härligt... Jag har dessutom 8 - 10 katter att mata där. Långnos, Gamle, Tjocksvans, Halvsvans, Fläckis, Vite, Halte, O-kopia, V-kopia (kopior av mina katter), Röd 1, Röd 2.... och några till. Jag tömde nästa Marinas Super-Market på kattmat den veckan... ![]() Om jag hinner ska jag för en gångs skull skriva ihop något om min resa. Jag brukar ju inte göra det. Men då blir det en kombination av reseberättelse och reklambroschyr för Tilos... ![]() ![]() Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
Citat:
Och hoppas du Borren hittade en resa som passade... ![]() ![]() Ni som varit på Tilos vet precis hur gott jag haft det. Ni som inte varit där... Eat your heart out. Ni vet inte vad ni missar... ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Peter
Det låter verkligen som du har haft det skönt. Såååå du hamnade på Annas i alla fall. Där skall vi också bo när vi åker. Det är ett riktigt kanonboende tycker jag. Vi har bott där en gång förut och den utsikten ligger kvar i själen. Första gången vi var på Tilos bodde vi på något som vi kallade uncle George. Giorgos någonting. Det skall bli väldigt spännande att få höra mer om din resa och då gärna INNAN vi åker 20/6 hahahahah. Åse PS skulle bra gärna vilja veta vad du och Maik pratade om egentligen. Ds |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi känner mig rätt...
![]() ![]() ![]() ![]() Men Lissi. Vad menar du egentligen? Vad har du för intryck av mig...? ![]() ![]() Åse. Vi får se när inspirationen infinner sig... ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|