Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-05-21, 21:23
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Som det kan bli döh...

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jo visst åker jag igen till Grekland om 119 dagar och om 215 dagar och innan dess till Lissabon om 31 dagar.
Jamendåså!!! Gnäll inte! Jag ska bara åka till Wien igen i September och du har tre (!) resor att se fram mot...!

Citat:
...men jag är lika avis ändå
Bara för du vet hur härligt det är på Tilos...

Citat:
...fast vi premiärbadat i Kalmarsund idag...
Åh fy hundans.... Det kan inte varit skönt!? Jag som knappt badar i Grekland längre.... Det är för kallt i vattnet...

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Ingen kommer undan politiken,
för att man är servil och snäll.
Inte ger man fan i politiken!!!
fast man är trött varenda kväll??
Marie Bergman
Det är en skön låt! Och jag har ju åldern inne för att komma ihåg den... Och om man inte går genom livet med skygglappar så kommer man ju egentligen inte undan politiken. I alla fall inte här hemma. I Grekland kan man ju välja. Och jag tror de flesta väljer att blunda där. Semester är trots allt semester. Och det har jag full förståelse för. Det tog ju även mig många år innan jag började intressera mig för vad som finns bakom det vi inte normalt sett ser som besökare.

Citat:
Nog kommer du även att tycka till på Tilos?
Nje... Det är ju inte min domän riktigt... Ingen skulle lyssna på mig och ingen skulle ge mig någon information eftersom jag inte har några riktiga kontakter eller vänner där. Möjligvis skulle jag kunna prata lite med Maik... Gillar hans stavning... Och springer jag på Borgmästaren så får vi se om jag inte i alla fall försöker prata lite med honom...

Men först och främst ska jag bara ta det lugnt och njuta...

Peter
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:18.