![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Santorini är eg. bäst i april-maj, men missa inte det bästa med Santorini...enligt min mening!! Oia!!
När åker ni? Yanna - som ska öluffa till Santo o Amo i april.. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle kapa en natt eller två på Santorini för att få mer tid över för Amorgos. Honeymoon är ok och Julias mat är gudomlig men Perissa är en trist turistort.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Oia var underbart, Pyrgos likaså, baden i Perivolos vid Honeymoon fantastiska, två av de närmaste tavernorna längs strandvägen hade kanonmat. litentuva: som de andra säger, servicen vid honeymoon är jättebra. De hämtar vid flyget och kör till båten. Vad gäller moppe säger man bara till Julia, hon ringer Marcos på Motomania, han kommer och hämtar med bil eller scooter och kör en till firman. Han och hans fru är jättetrevliga, det känns som ett "säkert" ställe om något skulle hända. Tror mig ha sett även att biluthyrare levererar bil till Honeymoon men där är jag inte lika säker. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan bara instämma med tidigare talare. Paris och Julia är bland de trevligaste människorna jag nånsin träffat. Inga problem med nånting och de har verkligen svar på det mesta och kan hjälpa till med allt möjligt.
Ett ställe att rekommendera. Ligger en aning avigt, men orkar man med en fem-minuters promenad, så är man mitt i stråket. /Wolfen |
![]() |
|
|