Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Santorini

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-10, 14:28
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Honeymoon...

Santorini är eg. bäst i april-maj, men missa inte det bästa med Santorini...enligt min mening!! Oia!!
När åker ni?

Yanna - som ska öluffa till Santo o Amo i april..
Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:37
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Yanna Visa inlägg
Santorini är eg. bäst i april-maj, men missa inte det bästa med Santorini...enligt min mening!! Oia!!
När åker ni?

Yanna - som ska öluffa till Santo o Amo i april..
Vi måste följa skol och semestersässongen, blir troligtvis 27e Juni, 3-4 nätter santorini och sen 4 på Amorgos. Därefter 3-4 veckor på Kreta med Loutro och Elafonissi inräknat.
Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:49
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Citat:
Ursprungligen postat av litentuva Visa inlägg
Vi måste följa skol och semestersässongen, blir troligtvis 27e Juni, 3-4 nätter santorini och sen 4 på Amorgos. Därefter 3-4 veckor på Kreta med Loutro och Elafonissi inräknat.
Ja jag förstår det! Det blir en kanonsemester ändå!
Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 20:43
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Jag skulle kapa en natt eller två på Santorini för att få mer tid över för Amorgos. Honeymoon är ok och Julias mat är gudomlig men Perissa är en trist turistort.

Eva
Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 21:18
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Jag skulle kapa en natt eller två på Santorini för att få mer tid över för Amorgos. Honeymoon är ok och Julias mat är gudomlig men Perissa är en trist turistort.
Fast jag hade en kanonvecka där nu i september... All aversion jag tidigare haft mot Santorini försvann. Jag kommer garanterat att göra om det.

Oia var underbart, Pyrgos likaså, baden i Perivolos vid Honeymoon fantastiska, två av de närmaste tavernorna längs strandvägen hade kanonmat.

litentuva: som de andra säger, servicen vid honeymoon är jättebra. De hämtar vid flyget och kör till båten. Vad gäller moppe säger man bara till Julia, hon ringer Marcos på Motomania, han kommer och hämtar med bil eller scooter och kör en till firman. Han och hans fru är jättetrevliga, det känns som ett "säkert" ställe om något skulle hända.

Tror mig ha sett även att biluthyrare levererar bil till Honeymoon men där är jag inte lika säker.
Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 21:38
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005

Jag kan bara instämma med tidigare talare. Paris och Julia är bland de trevligaste människorna jag nånsin träffat. Inga problem med nånting och de har verkligen svar på det mesta och kan hjälpa till med allt möjligt.
Ett ställe att rekommendera. Ligger en aning avigt, men orkar man med en fem-minuters promenad, så är man mitt i stråket.

/Wolfen
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:12.