Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Andra länder > Asien

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-06-29, 09:22
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Thailand

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg

Såg att Lissi blev avskräckt av något jag skrev vet inte riktigt vad för jag är väldigt förtjust i många ställen i Thailand som jag besökt. Trafiken är värst och havet är bäst. Underbart att lämna Sverige när det är som kallast och mörkast i dec-feb då det är som finast där nere.

Eva
Nej Eva, Du skriver helt underbart om Thailand men jag som inte gillar småkryp, ormar etc får gåshud bara vid tanken att bo nära en djungel Jag kan inte hjälpa det men jag har helt enkelt bara inte nån längtan till Asien över huvudtaget....Även den långa flygresan avskräcker. Två av mina barn har varit på Koh Lanta där min svärson har café och hotel och de var så där förtjusta och är glada att de varit där, men inte mer.
Min syster och syskonbarn åker flera gånger om året dit och min fd man bor där i eget hus en stor del av året, men inte ens deras beskrivningar av allt lockar....Det är väl helt enkelt för LIVLIGT för att det ska passa min semesterlunk!
Men jag läser ALLT och Indienbeskrivningen från Inkfish älskade jag, men var SÅ nöjd att det var hon och inte jag som var där

Lissi - som nöjer sig med Europa och inte bara Grekland där!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:20.