![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppas Katla sover när du ska i väg Lissi! Det vore mycket trevligt om du berättade hur du hade det efter du kommit hem! Jag längtar sååååå till min resa blir av/om min resa blir av! Det är kul att vi är minst två som är "galna" i Parga här på KALIMERA! Ha det så gott nu alla Pargaresenärer! (Jag har bidragit med att avika från tråden angående Valtos Ionian, jag ber om ursäkt för det!)
Jenny - Parga i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
... och här är en tredje som är helt galen i Parga! ![]() Jag har redan varit dit 9 ggr och nu har jag 2 härliga resor att se framemot i sommar, den första om knappt 6 veckor och den andra i början av augusti (2 veckor/resa ![]() Katarina |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vet väl inte om jag är precis galen i Parga men jag har haft 2 toppsemestrar där tidigare ,men senaste resan var ju för 9 år sen så jag är rädd att jag kanske blir besviken nu när jag sett så många andra grekiska pärlor sen dess.
Pargas omgivningar är dock makalöst vackra och jag gillar Pargas lite blodiga historia....Fastlandet är mäktigt! Jag ser verkligen fram emot 5 juni! Lissi -som ju landar i Kalmars vänort Preveza |
![]() |
|
|