![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Senast redigerad av Peter den 2010-01-30 klockan 03:30. Anledning: Redigering. Verkar inte fungera som jag tänkte... |
|
||||
|
||||
![]()
[Deltagarlista för Kalimerafest på Kamaki i Malmö.
Datum och klockslag: Prel 17:e April kl 19.00. Deltagare: Antal: Kalimera + 1, 2 pers (Ett önsketänkande...) Mysofix 2 eller 4 Birgitta 63 ? Peter 1 pers Mats & Lena 2 pers Hellen ? Nu använde jag mig av kopiera i stället för citera. Kanske bättre? |
|
||||
|
||||
![]()
Deltagarlista för Kalimerafest på Kamaki i Malmö.
Datum och klockslag: Prel 17:e April kl 19.00. Deltagare: Antal: Kalimera + 1, 2 pers (Ett önsketänkande...) Mysofix 2 eller 4 Birgitta 63 ? Peter 1 pers Mats & Lena 2 pers Hellen 2 pers Såg att Peter plockad bort oss ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Deltagarlista för Kalimerafest på Kamaki i Malmö.
Datum och klockslag: Prel 17:e April kl 19.00. Deltagare: Antal: Kalimera + 1, 2 pers (Ett önsketänkande...) Mysofix 2 eller 4 Birgitta 63 1 eller 2 Peter 1 pers Mats & Lena 2 pers Hellen 2 pers Så nu kom mitt namn också ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det bli ordning och reda. Vilka administratörer vi är
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
TACK för hjälpen!
Förresten, ni funderar inte på att ta en sväng till Tyskland och shoppa på väg till Malmö ![]() ![]() ![]() Skämt åsido det blir jättekul att ses!!! ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Solly... S B T! Skit Bakom Tangenterna på min sida...
![]() ![]() Men då är vi någonstans uppåt 8 - 10 ännu så länge. Marianne? Tror du att du kan släpa med Jens över broen? Yeasou har väl fastnar med fingrarna i Bouzoukisträngarna men Moster kanske kan klämma fram en rad? Och Ulf. Du får ta med Lutan till Malmö... ![]() ![]() Kom igen nu!!! Vi är ju faktiskt rätt många Kalimeror i och runt Malmö... I Skåne! Kamaki lär vara en väldigt bra Grekkrog och vad är det värsta som kan hända i glada Grekvänners lag en Lördagkväll? Att vi träffar några nya vänner? Eller att vi upptäcker: sågs inte vi på ... för ett par år sedan...? Släpp alla hämningar. Släng er ut i verkligheten, anmäl er och kom till Kamaki i April. Bara namnet på krogen säger ju allt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte frågat de övriga 2 tredjedelarna i YEASOUS orkester om de kan komma med till denna träff. Ska fråga dem så snart jag kan. I alla fall så ställer vi upp, jag och Moster
![]() Kan alla i orkestern ställa upp så blir det lite levande musik där. Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Där vaknade han... Klart ni ska komma! Med eller utan Orkester...
![]() ![]() ![]() Till er som kommer utombys ifrån så ligger Kamaki i Slottsstaden. (Käppabyn... ![]() ![]() ![]() ![]() Sista bussen till Svedala går 02.40 så jag hoppas kunna ta mig hem... Katterna skulle bli väldigt sura om jag missade den.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle vara riktigt roligt att vara med snart igen! Jag ska jobba på saken, Peter, sen får vi se hur det går på Katja-fronten i april - det ser mycket ljusare ut!
![]() Vi sätter en stjärna i almanackan, men väntar med ev. anmälan... |
|
|||
|
|||
![]()
Låter kul med en kalimeraträff i Malmö d 17:e april... tåls att fundera på
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hallå världsmetropolen Skåne!
Angående Peters. Kom igen ... vi är rätt många kalimeror i och runt om i Skåne ![]() Hälsningar lilla sjöborren. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Peter vi hälsar alla kalimeror hit så slår vi nog rekord va ? ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hur jag än försöker med "Citat" och skriva in våra namn så blir det felmeddelande att det är för få tecken..men vi kommer också från Kalmar den 17 april: Alltså någon som kan, lägg till Lissi och Claes
Lissi - alltid sugen på Kalimerafest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag har möjlighet så kommer jag. Det är lite långt att resa,
men någon kanske har en gästsäng till övers. ![]() Hälsningar lilla sjöborren ... som aldrig varit i Malmö. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har alltid plats om du nu vill sova över hos oss i Höllviken. ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Birgitta!
Jag bor i Mälardalen ... till Malmö blir det blir en tripp på ca. 50 mil. ![]() Om jag har möjlighet att resa är jag mycket tacksam över att få husrum hos dig. -måste titta på kartan var Höllviken ligger ... ![]() Hälsn. lilla sjöborren. |
![]() |
|
|