![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Solly... S B T! Skit Bakom Tangenterna på min sida...
![]() ![]() Men då är vi någonstans uppåt 8 - 10 ännu så länge. Marianne? Tror du att du kan släpa med Jens över broen? Yeasou har väl fastnar med fingrarna i Bouzoukisträngarna men Moster kanske kan klämma fram en rad? Och Ulf. Du får ta med Lutan till Malmö... ![]() ![]() Kom igen nu!!! Vi är ju faktiskt rätt många Kalimeror i och runt Malmö... I Skåne! Kamaki lär vara en väldigt bra Grekkrog och vad är det värsta som kan hända i glada Grekvänners lag en Lördagkväll? Att vi träffar några nya vänner? Eller att vi upptäcker: sågs inte vi på ... för ett par år sedan...? Släpp alla hämningar. Släng er ut i verkligheten, anmäl er och kom till Kamaki i April. Bara namnet på krogen säger ju allt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte frågat de övriga 2 tredjedelarna i YEASOUS orkester om de kan komma med till denna träff. Ska fråga dem så snart jag kan. I alla fall så ställer vi upp, jag och Moster
![]() Kan alla i orkestern ställa upp så blir det lite levande musik där. Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Där vaknade han... Klart ni ska komma! Med eller utan Orkester...
![]() ![]() ![]() Till er som kommer utombys ifrån så ligger Kamaki i Slottsstaden. (Käppabyn... ![]() ![]() ![]() ![]() Sista bussen till Svedala går 02.40 så jag hoppas kunna ta mig hem... Katterna skulle bli väldigt sura om jag missade den.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle vara riktigt roligt att vara med snart igen! Jag ska jobba på saken, Peter, sen får vi se hur det går på Katja-fronten i april - det ser mycket ljusare ut!
![]() Vi sätter en stjärna i almanackan, men väntar med ev. anmälan... |
|
|||
|
|||
![]()
Låter kul med en kalimeraträff i Malmö d 17:e april... tåls att fundera på
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hallå världsmetropolen Skåne!
Angående Peters. Kom igen ... vi är rätt många kalimeror i och runt om i Skåne ![]() Hälsningar lilla sjöborren. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Peter vi hälsar alla kalimeror hit så slår vi nog rekord va ? ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hur jag än försöker med "Citat" och skriva in våra namn så blir det felmeddelande att det är för få tecken..men vi kommer också från Kalmar den 17 april: Alltså någon som kan, lägg till Lissi och Claes
Lissi - alltid sugen på Kalimerafest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag har möjlighet så kommer jag. Det är lite långt att resa,
men någon kanske har en gästsäng till övers. ![]() Hälsningar lilla sjöborren ... som aldrig varit i Malmö. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har alltid plats om du nu vill sova över hos oss i Höllviken. ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Birgitta!
Jag bor i Mälardalen ... till Malmö blir det blir en tripp på ca. 50 mil. ![]() Om jag har möjlighet att resa är jag mycket tacksam över att få husrum hos dig. -måste titta på kartan var Höllviken ligger ... ![]() Hälsn. lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Kunde inte anmäla på listan så jag får göra såhär i stället, alltså var snäll och sätt upp Lisa*A + man. Hälsningar Lisa |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Då är vi ca 13 nu! Men vi måste komma upp i 25 - 30 för att det ska räknas som riktig fest... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte hur jag gör för att citera, men när Peter säger; klart du är välkommen din stingsliga lilla illbirr till sjöborre, låter det lite kärleksfullt.
![]() Undrar vad illbirr betyder? ![]() 50 eller 60 mil ... med X2000 går det undan!!!!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tar med skånskt- svenskt lexikon tror det kan behövas
![]() Är det långt från Arlöv till restaurangen? Kom just på att jag sett en busshållplats inte långt från hotellet, så det kanske blir buss för vår del också. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Lite tyst har det varit nu tycker jag .
Har vi fler festsugna på Kalimera som vill göra oss sällskap den 17 April ? ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det är kul om vi blir ännu fler. Jag planerar att gå in på Kamaki och berätta om våra planer. Har bara ännu inte hittat något bra tillfälle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jasso, Är på Kamaki och säljer in idén om att ett gäng greklandsfantaster invaderar restaurangen den 17 april. De hälsar oss varmt välkomna. Vi har ätit en god middag med meze och stifado m.m. Det kommer att bli en fantastisk träff...
![]() |
![]() |
|
|