![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ett tips som jag kan rekommendera att använda spikmattan till är: Rulla ihop den från långsidan, linda ett eller två snören om den så den blir som en korv. lägg den under nacken, det gör underverk på en trött o stel nacke. Har sett att det har börjat säljas speciella "nackspikmattor" för ca. 400 kr. nu. Men detta är ju billigare om man ändå har en matta.
Irene |
|
|
|||
|
|||
|
"Gubben" Uneståhl har gjort många olika CDn, hittade också ett som heter "Bättre sömn genom mental träning". Det vore kanske värt att testa?
|
|
|
||||
|
||||
|
Förklaring till Evas inlägg: Vi i Umeå har midnattssol nästan i två månader på sommaren. Den älskar vi! (Kanske inte min man). Några persienner kan man inte dra ner!
Att gå ut vid midnatt i slutet av juni och fota solnedgången. Och sedan fota soluppgången en timma senare! Att sitta vid brasan i juli vid 11-tiden på natten och se månen gå upp. Tänk i början av augusti, när solen går upp över havet vid pass 4 på morgonen och konstatera att morgonen inte kan förfaras. Men... Nu väntar 6 månaders mörker. Men fullmånen är ett ljus i mitt mörker1 Birgitta |
![]() |
|
|