![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har alltså krav att det ska vara pool.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Då känner jag definitivt inte till något ställe, för pool har jag aldrig varit intresserad av...
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde i Alyki ett år, men då utan pool. En bit bort på stranden,till höger, ligger Galatis hotel (Googla!). Där hade de pool, som vår dotter absolut ville bada i. Hotellet verkade trevligt och personalen var tillmötesgående. Jag kan även tillägga att ölen vid poolbaren var isande kall och välsmakande.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi var på Paros förra året och då bodde vi på Villa Katerina, som är ett av alternativen på boende på Parossidan här på Kalimera. Jag tror det ligger åt det hållet som du menar (sånt har jag lite dålig koll på ![]() Jag vill minnas att det inte tog så många minuter att gå till restaurangerna härifrån. /C |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bodde där för två år sen.Trivdes bra men det ligger som det står i beskrivningen centralt ej till höger.Snarare lite grann till vänster.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hur långt kan det tänkas vara till strandpromenaden från detta hotell? Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bott några gånger på Frangiscos inn. Det är några hundra meter "åt vänster" om man har ryggen åt vattnet. De har pool, tar kort och enligt mig så är de anspråkslösa restaurangerna ytterligare "åt vänster" bättre än dom på strandpromenaden. Testa Cavo d'Oro, bra service, enorm meny och bra mat till helt ok priser. Du kan maila till en dam som heter Alexandrine. Maila till mig så får du adressen. / Hans
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
![]() |
|
|