Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-13, 19:41
Emji Emji är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Platanias

Citat:
Ursprungligen postat av platanias06 Visa inlägg
Precis vad jag skrev om Ideal! De e underbara där!!! Speciellt... Hmm... Minns inte hans namn! Men han sitter ofta precis vid stranden och tar bla. betalt för solsängarna. Han är UNDERBART snäll och rolig!
Ahh, du menar nog Bec?? Ja, han är verkligen toppen, vi blev rejält bortskämda av honom när vi var där! Och Maria är också underbar, gladare människa har jag nog aldrig sett, haha! Hon hade alltid ett leende på läpparna, och sådant gör så stor skillnad när man bor på ett hotell.
Svara med citat
Gammal 2008-08-14, 20:15
platanias06s avatar
platanias06 platanias06 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Ort: Where my heart is! Not where I put my hat! (Shoes...)

Citat:
Ursprungligen postat av Emji Visa inlägg
Ahh, du menar nog Bec?? Ja, han är verkligen toppen, vi blev rejält bortskämda av honom när vi var där! Och Maria är också underbar, gladare människa har jag nog aldrig sett, haha! Hon hade alltid ett leende på läpparna, och sådant gör så stor skillnad när man bor på ett hotell.
Ja men visst!!!!! Lilla goa Maria! Ständigt leende, oavsett hur stressigt de än hade det! Hon är fantastisk! Nästa gång jag åker hoppas jag kunna bo på Ideal... Ser dystert ut i år, får nog nöja mig med min Juni-tripp... Men nu har man något att jobba o kämpa för till våren/sommaren i alla fall! Det är väl det enda som håller den värsta höst/vinter depressionen borta!
Svara med citat
Gammal 2008-08-18, 14:13
Emji Emji är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av platanias06 Visa inlägg
Nästa gång jag åker hoppas jag kunna bo på Ideal... Ser dystert ut i år, får nog nöja mig med min Juni-tripp... Men nu har man något att jobba o kämpa för till våren/sommaren i alla fall! Det är väl det enda som håller den värsta höst/vinter depressionen borta!
Det var första gången jag var i Platanias nu i somras, och annars brukar jag tänka att jag ska prova något nytt varje gång jag åker någonstans, men Platanias och Ideal Beach känner jag att jag gärna åker tillbaka till! Det var alldeles perfekt! Och ja, verkligen, man behöver något att längta till, en Greklandsresa att se fram emot, för att kunna ta sig igenom den mörka vintern. Usch, minst 9 månader innan det lär vara aktuellt att åka iväg igen.... Nej, man ska inte börja räkna på det, då blir det så dystert, hehe!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:41.