![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag må vara paranoid men jag har lilleryggan på magen i Aten. Skulle aldrig våga ha den på ryggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På magen är det "fritt fram" ! Proffsen vet att distrahera dig, då är magryggan som är närmast ![]() /Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Fast jag tänker mer när jag går omkring, då har jag ryggan på magen och gärna armarna omkring den också
![]() Dessutom är jag så taggad på folk som vill distrahera så om du frågade mig var nästa bar låg skulle du förmodligen åka på en rak höger ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om det är värre med tjuverier under sommaren. Jag och Karin har ju varit i Aten 3 gånger i Januari månad och det har inte hänt något.
Vi skulle säkert ha varit nästan hur lätta byten som helst ![]() Klart man tänkte sig lite och var försiktig, men inte säkert tillräckligt ![]() Och bara bra taxichaufförer har vi råkat på också ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ju mer folk, desto mer stölder naturligtvis. Är det tjockt på gatorna är det lätt att operera utan att märkas. Det gäller nog i alla storstäder.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är just nu värre än jag någonsin varit med om!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag själv använder en liten ryggsäck med lås och pengar i en innerficka men det är det slut med nu stoppar jag pengar i en liten påse som sitter fast i bhn..För man skär upp botten på ryggan gör likadant på väskor... Hälsningar från Camilla kusin med Colombo ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Herregud
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hurra för dig, Frappe!!!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blir lite orolig för vi skall snart till Aten o hade tänkt åka tunnelbana fr Pireus in till centrala Aten. Går det att åka buss istället, någon som vet? Vilket bussnummer och vart går bussen iså fall ifrån.
Jättetacksam för svar! Kicki |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Frappe!!
![]() ![]() Det finns alldeles för få människor med civilkurage // Helén |
|
||||
|
||||