![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Apollos utbud finns ett Hotell Olympic i Parga. Någon kalimerian som bott där och som vill dela med sig?
//Tass tass... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag personligen har inte bott på hotell Olympic, men en närstående har och han var väldigt nöjd. Hotell Olympic är lite lyxigare till utseendet jämfört med andra ganska enkla hotell, lite bekvämare. Det ligger i centrala delen av Parga, uppåt från stora korsningen. Nära till supermarket och bageri, samt ändå nära Krioneri Beach i Parga Hamn. Det är på väg upp mot vägen till Valtos Beach, vilket gör att man slipper den annars lite längre promenaden om man bor på andra sidan Parga vid Krioneri Beach. Hotellet ligger nära stora vägen som genomströmmar i Parga, men det är inte speciellt störande, jämfört med andra hotells placering. Är nära till några av de barer som ligger på samma gata, och det tar bara ett par minuter ner till hamnen.
Lycka till med hotellvalet! Hälsn. Diana Senast redigerad av inkfish den 2007-03-22 klockan 12:32. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Det låter ju bra på alla sätt och vis! Vi slår nog till på det.
//tass tass |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ha ochså bokat detta hotell via apollo i september. det var kul att höra om någon som varit där. Tack för info!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hotell Olympic är ett jättbra val, jag tycker hotellet ligger bra till. Går ni ut till vänster c:a 150 m så kommer ni till Bacolis poolbar ifall ni inte vill bada i havet. 5 min till taxibilarna och 10 min till badbåtarna. Såg att priset inte var så högt jämfört med en del andra hotell som jag tycker ligger sämre till. Tidigare var detta Parga "finaste" hotell som även hade AC som då var ovanligt, men tiden verkar ha sprungit förbi och nu verkar det vara prisvärdigt. Takterassen verkar kanonfin, hoppas nu bara att Apollo har en gammal bild
Ha så kul i Parga. birgitta |
![]() |
|
|