Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-03-21, 19:38
Tassetrolls avatar
Tassetroll Tassetroll är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Hotell Olympic i Parga

I Apollos utbud finns ett Hotell Olympic i Parga. Någon kalimerian som bott där och som vill dela med sig?

//Tass tass...
Svara med citat
Gammal 2007-03-21, 22:04
lejdy_dis avatar
lejdy_di lejdy_di är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Hotell Olympic i Parga

Jag personligen har inte bott på hotell Olympic, men en närstående har och han var väldigt nöjd. Hotell Olympic är lite lyxigare till utseendet jämfört med andra ganska enkla hotell, lite bekvämare. Det ligger i centrala delen av Parga, uppåt från stora korsningen. Nära till supermarket och bageri, samt ändå nära Krioneri Beach i Parga Hamn. Det är på väg upp mot vägen till Valtos Beach, vilket gör att man slipper den annars lite längre promenaden om man bor på andra sidan Parga vid Krioneri Beach. Hotellet ligger nära stora vägen som genomströmmar i Parga, men det är inte speciellt störande, jämfört med andra hotells placering. Är nära till några av de barer som ligger på samma gata, och det tar bara ett par minuter ner till hamnen.
Lycka till med hotellvalet!
Hälsn. Diana

Senast redigerad av inkfish den 2007-03-22 klockan 12:32. Anledning: långt citat
Svara med citat
Gammal 2007-03-22, 18:51
Tassetrolls avatar
Tassetroll Tassetroll är inte uppkopplad

Tack! Det låter ju bra på alla sätt och vis! Vi slår nog till på det.

//tass tass
Svara med citat
Gammal 2007-03-28, 22:22
Lotta N. Lotta N. är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2006

Vi ha ochså bokat detta hotell via apollo i september. det var kul att höra om någon som varit där. Tack för info!
Svara med citat
Gammal 2007-03-31, 17:11
bon bon är inte uppkopplad

Hotell Olympic är ett jättbra val, jag tycker hotellet ligger bra till. Går ni ut till vänster c:a 150 m så kommer ni till Bacolis poolbar ifall ni inte vill bada i havet. 5 min till taxibilarna och 10 min till badbåtarna. Såg att priset inte var så högt jämfört med en del andra hotell som jag tycker ligger sämre till. Tidigare var detta Parga "finaste" hotell som även hade AC som då var ovanligt, men tiden verkar ha sprungit förbi och nu verkar det vara prisvärdigt. Takterassen verkar kanonfin, hoppas nu bara att Apollo har en gammal bild

Ha så kul i Parga.

birgitta
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:09.