![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joda, det er vel gøy?
Gå inn på http://www.myheritage.com/FP/Company...ecognition.php Legg inn et portrettfoto av deg selv, og du får vite det! Selv ligner jeg etter sigende på Sezen Aksu, en tyrkisk sangerinne, og Heather Locklear. Hm. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Admirala,
Det här var ju jättekul! Jag testade flera foton men den gemensamma nämnaren var Marica Cross, hon som bl a spelar Bree i Desperate Housewives. Vad smickrande att bli jämförd med så fantastiskt vackra kvinnor som Audrey Tautou, Yasmin Bleech, supermodellen Shalom m fl. Jag känner mig rent oemotståndligt snygg efter detta! En klar humörhöjare! Ha en trevlig kväll! /Charlotte! |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det här var kul! Jag var mest lik Nick Lachey ![]() ![]() ![]() men oxå Kim Cattrall ( sex and the city) ![]() ![]() ![]() Lena / som har fått dagens gapskratt |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Min bild gav svaret JK Rowlins och en massa gamla döda gubbar som jag inte har en aning om vilka dom var, samt Carl Sagan!!!
Tro det eller ej /LN ![]() Nu provade jag med en annan bild och fick fram bla Ronan Keating, Melinda Clarke, Mark Owen, Jamie Lynn Spears, ja jädrans vilken salig röra!!! /LN Senast redigerad av LN den 2006-11-16 klockan 12:38. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag liknar Justin Timberlake, Patrik Swayze, John Cusak
![]() Detta program måste vara fel.. eller blind... /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Jag liknar Alison Lohman, Kelly Hu, Erica Durance, Daryl Hannah, Rachel Weisz m fl
![]() ![]() ![]() Sambon var mest lik David Schwimmer, Clark Gable, Pablo Picasso, Robert De Niro och David Copperfield ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Høres ut som du har litt av en samboer, Zanet!
![]() For spesielt interesserte går det an å gå inn i menyen på "Celebrity List" og se hvem som skjuler seg bak de "ukjente" navnene. PS! Testet en gresk kompis, og han var mest lik dronning Silvia. ![]() ![]() Da ble han sur... Senast redigerad av Admirala den 2006-11-16 klockan 17:46. Anledning: ps |
|
||||
|
||||
![]()
Det här var ju kul!
Jag liknar mest Tori Spelling, Meg Ryan och Daryl Hannah! Känner mig lite snyggare nu än förut ![]() //Stina |
|
||||
|
||||
![]()
Tro inte på det där! Jag gjorde den för några månader sedan och påstods vara lik Scarlett Johansson (eller vad hon nu heter). Jag skrattar fortfarande
![]() |
![]() |
|
|