![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi skal reise til Almyrida nå i august,å jeg har noen gutter som lurer på om det finnes go cart i område.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nä, det tvivlar jag på. Jag har då aldig läst om att det skulle finnas gocart i Almyridaområdet. Jag har iofs inte varit där, men ska själv dit i augusti
En snabb koll på nätet så hittade jag två gocart-banor i Chania. Kolla in länken (på norsk!) Hilsen /Netwolf Senast redigerad av Zanét den 2006-07-19 klockan 09:48. Anledning: Otillåten länk |
|
||||
|
||||
![]()
Fick inte använda länken jag angav, men här kommer adresser till de två GoCart ställena i Chania:
MEGA DRIVE GO KART GO CART MOURNIES - CHANIA, KOMMUNEN I ELEFTHERIOS VENIZELOS TEL.: 28210 97533 KART CLUB "AYTOKINISI" - G. KANTANOLEON GO CART KALAMAKI, KOMMUNEN I NEA KIDONIA TEL.: 28210 33072 |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen takk!! Nå blir det noen som blir glade her. Go cart er nemlig ett"must" skal ferien bli skikkelig vellykket...
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() God tur !! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Om man tar av vid avfarten mot Chania sjukhus och håller höger in mot Chania så ligger Go-cart banan på höger sida efter plantskolan och macken. Hälsningar Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Beste go-cartbanen ligger ved badelandet Limnopolis. Banen skal være mer enn 1000 m lang. Har ikke sett den selv, men jeg har noen tantebarn på 8 og 13 år som var frelst. Det var ikke så nøye med badelandet, men go-cartbanen var stor stas.
|
![]() |
|
|