![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Janne. Länge sen man hörde av dig i forumet. Hoppas allt är bra med dig och att du snart är åter. Du är ju motorn här
![]() När jag skrev "Avgå Janne!", så var det Janne Andersson jag menade och ingen annan ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fler som undrar och saknar Jannes inlägg och historier. Avgå får han ju absolut inte. Kerstin
|
|
||||
|
||||
![]()
Detta underbara forum där vi har koll på varandra och bryr oss!
Undrar oxå vad som hänt med Janne och hoppas han strax är tillbaka. 🙏 |
|
||||
|
||||
![]()
Bra Wolfen att du startade denna tråden!
Janne! Hoppas allt är väl med dig! Vi är många här som bryr oss!!!!! Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Här är en till som undrar🤔
Pia |
|
|||
|
|||
![]()
Och ytterligare en!!!
Du har en väldigt "duktig och stilren" penna så vi saknar dig! Hoppas allt är bra med dig och Camilla, din co-driver på Kalimera! Catlady ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja man undrar vart "chefen" har tagit vägen!
Hoppas allt är okey. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fantomen …alla vet att han finns, men ser honom aldrig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min mamma har gått bort och det är mycket att stå i.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oj vad tråkigt att höra Janne. Jag får verkligen beklaga.
//Conny |
|
||||
|
||||
![]()
Janne!
Beklagar verkligen 🕊 / Kajja😥 |
|
|||
|
|||
![]()
Hur "förberedd" man än är på att det kan hända, när det väl händer blir det ändå ett hårt slag ........
Beklagar sorgen, Janne!!! Catlady Senast redigerad av Catlady den 2023-10-13 klockan 18:31. |
|
|||
|
|||
![]()
Beklagar sorgen!
Vet vad ni går igenom.. Ta hand om varandra! Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Så tråkigt att höra, Janne
Jag beklagar din förlust / Simetra |
|
||||
|
||||
![]()
Beklager sorgen! 😢
Desværre ved jeg også hvad I går igennem. At miste sin mor er virkelig tungt! De bedste hilsner til dig og Camilla. /Susie |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker mycket på dig Janne! Vi är många som känt oro för dig och undrat vad som drabbat dig. Nu vet vi.Tack för att du låter oss veta. Hoppas att du liksom jag har många fina minnen av din mamma som kommer att bära dig vidare.
Ta det lugnt och ta tid på dig. Vi finns kvar här. Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt. Visste att din mamma var till åren, men när det händer är det ändå lika tråkigt. Hade nån konstig känsla att det kanske var något sånt som hänt. Var tacksam över alla år ni fått vara tillsammans. En del av dig är för alltid borta, men var tacksam för alla år ni fått tillsammans. Sorgen tar tid, det är mycket att tänka på, men nånstans ifrån får man orken att ta sig igenom det.
Vi är många som är med dig och Camilla. Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Det var tråkigt att höra. Beklagar sorgen. Säger som Masse, ta den tid du behöver. Vi finns kvar.
/ Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Beklagar din förlust, Janne. Låt sorgen ta sin tid och vårda alla minnen.
/Netwolf |
![]() |
|
|