![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min fru tycker förmodligen, det, men jagnhåller med dig, underbart program.
Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Det barnprogrammet minns jag bara lite diffust från min barndom och tänk att det var i svartvitt
![]() Kanske borde ta och titta på det igen. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi får chans att se dessa helknäppa program då och då. Svärmors man tycker absolut att de ska avnjutas, så där finns dom att se.
Han skrattar mest ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vem kommer inte ihåg Tåååetaan!?
Lite Monty Phyton fast nedtonat till barnas nivå..och vi som har barnasinnet kvar / Kajja |
|
||||
|
||||
![]()
...och där o då blev avslutet på mitt inlägg abrupt..ville bara säga..Klart man minns
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Absolut inte! Serien är ju en riktig kulturskatt. ![]() Det roligaste minnet var när jag gick på tekniska gymnasiet. Det var på 80-talet och serien gick i repris (med ytterligare repris på helgen). Vi hade öppet hus och i ritsalen fanns en TV som sattes på under em när "Tårtan" började. Vi var ett gäng som då satt framför tv:n och sjöng med i signaturmelodin. Alla anhöriga som skulle in i salen och titta vände i dörren! ![]() ![]() De trodde väl att det var ett dårhus ![]() Men kul var det! ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klart man kommer ihåg TÅRTAN. Lustigt, en kompis och jag talade just om den, jag var väl i gränsen för "gammal för att se"
![]() Tårtan lades väl ner pga. "Någon" som tyckte att de inte var hygieniskt eller något sådant. Tyvärr... Ser hos en annan god vän då barnen bakar ![]() ![]() |
![]() |
|
|