![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har premiärgrillat i stugan ikväll.
Alltid samma känsla av att man gör nåt nytt när våren kommit..-Ååh vad det luktar gott från grillen...Rucolasallad..mmm..har längtat efter den..spetsad med olivolja och citronpeppar. Tar ett foto för att dela med mig av denna fredagslycka på Instagram. Följarna består mest av närmaste vänner och familjemedlemmar. Smidigt sätt att hålla kontakt och inte behöva skicka/mms. Petar in ett par vedträn i öppna spisen. Det måste ju va någorlunda varmt i "stuen" imorgon bitti. Går ut på verandan. Kolsvart. Tittar upp på den stjärnklara himlen. Tackar en å annan stjärna för en fin fredag den 13e då jag blev förskonad från otur. När jag vaknar imorgon har kanske isen på sjön sjunkigt för gott för i år. Tar en smutt av det röda vinet i glaset som åxå smakar speciellt gott framför brasan. Pratar om Grekland (naturligtvis) med maken. Har lite nya idéer om resmål. En ledig helg väntar fylld av..ja..det man fyller den med. Känner mig tacksam, lycklig och ödmjuk Trevlig vårhelg alla Kalimerianer❤ / Kajja ![]() |
|
|