![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla greklandsfantaster! Jag och min man ska på en väldigt välbehövlig semester i slutet av maj. Funderar på Kreta där vi varit ett par ggr tidigare med våra barn. Nu ska vi åka själva och vi söker efter ett boende med guldkant
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var inne och tittade på ett nybyggt hotell i Platanias som heter Ariston det är väldigt fint och har inte så många rum. Apollo har detta.
Vill man bo i Chania stad så är Samaria fint. Ligger vid busshållplatsen och har hög standard med en pool på innergården. Jag bodde här i december och vi var nöjda. Går att boka med Apollo men även på typ Booking mfl om du hittar billiga flygbiljetter. // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Hei.
Ellers er det jo kommet et par nye, flotte hotell i Agii Apostoli. Domes Noruz Chania (Booking) og Iris (Tui). Sistnevnte er jo ikke så aller verst i pris heller. Og ikke å forglemme Kalliston (også Tui). Men har ikke bodd noen av stedene, bare sett. Lykke til og god ferie. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips! Ariston kan ev vara ngt. Ja Kalliston verkar väldigt fint, men också en prislapp därefter
![]() |
![]() |
|
|