![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Senast redigerad av Kalimera den 2006-03-31 klockan 16:08. |
|
|
|||
|
|||
|
Vilken evighetsmaskin - det går ju inte att sluta! Varför skulle denna läggas ut?! Nu vet jag vad jag kommer pyssla med idag!!
|
|
|
||||
|
||||
|
19,428 sek på x:e försöket
Men helgen är ju inte slut än
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
2 tim 45 min 25 sec. dimitris Aten |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det måste vara världsrekord på 31 minuter
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
PS. Dimitris: Vi har ett ordspråk som heter "Den gubben gick inte". Man säger det till någon som försöker luras, eller skoja.
|
|
|
||||
|
||||
|
Han menar nog grekisk tid
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Karin |
|
|
||||
|
||||
|
24.99 på 4:de försöket. Det går nog att att klara sig längre om man håller på ett tag...
Göran |
|
|
|||
|
|||
|
11.36 sekunder och då fick jag i alla fall ett "grattis".
Hasse
|
|
|
|||
|
|||
|
MEN JANNE!!!
Vad har Du nu hittat på!! Jag har influensa och är alldeles för vissen för att klara detta..bara 10sek lite drygt! Gubbarna är inget problem att parera det är VATTNET!!! Jag brukar lisom ALDRIG hålla mig från vattnet annars ju!Helgen blir tuff!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag ska skicka en bra skiva till Dig att ha när Du kämpar....i klass med den GULA! Lissi - som börjat fundera på hur vädret är på Kreta! |
|
|
||||
|
||||
|
Drygt 15 sekunder, det bästa av endast tre försök
Har nu hunnit korka upp fredagsvinet, så det lär inte bli bättre resultat i kväll ![]() Ivi -som ser fram emot Kalimeraträffen i morgon! Då blir det ouzo
|
|
|
|||
|
|||
|
Sadist!!! Det går ju inte att låta bli försöka slå sitt rekord hela tiden. men 20.205 sek på 8:e försöket.
Peter |
|
|
|||
|
|||
|
YIPPI!!!!!
24.704 sek.... Efter 1 glas vin! Jag använde en helt ny taktik! Detta ska jag göra om i morgon! Lissi |
![]() |
|
|