![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() E det några Kalimeror som åker ner då... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan inte heller hålla mig borta
![]() nu... |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
![]() Jag och min pojkvän är båda i 20 års åldern och funderar starkt på att besöka Skiathos i augusti nu i sommar. Verkar vara en helt fantstik ö men vi skulle behöva lite hjälp. Vi har kollat upp flyg till Aten och hittat det för ca 2000 kr per person. Om vi sen har förstått det hela rätt så bör man sedan ta bussen ifrån flygplatsen via Lission och vidare till A Konstatinos? Hur lång är bussresan, vad kostar den och hur går man till vägar för att boka bussresa eller kolla upp tider? Från A Konstatinos kommer vi sedan ta båten till Skiathos Stad. Vi undrar också hur man går till vägar för att boka denna resa? Hoppas någon vill hjälpa oss ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Varför inte ta en flygstol eller charter direkt till ön.. Alla charterbolag flyger till Skiathos....
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jamen det räcker väl med att Apollo flyger... i augusti brukar det finnas flygstolar till mycket bra priser... Hur långt är det till malmö o köpenhamn...Vi har 44 mil till Arlanda och det är en baggis....Kan det vara 30 till Malmö o Köpenhamn???
|
|
|||
|
|||
![]()
Och jag åker troligen ner den 28/7. Längtar "hem" så enormt mycket!
|
|
|||
|
|||
![]()
Har bestilt første turen 29.5, og blir vel som vanlig 2 første ukene i september i år også
Svein |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bokat. 28/7 - 11/8 bor vi på Pantheon och lever Grekiskt på underbara skiathos
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() NU börjar den stora längtan..Nå`ra Kalimeror där då??? ![]() |
![]() |
|
|