![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej då!
Nu sticker jag! ![]() Tung väska med varma kläder för blåst och regn! ![]() Många böcker och eget kaffe för att mysa inne ![]() Bikini, sandaler för hoppet om en solig eftermiddag på stranden ![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa!
![]() /Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt, själva åker vi om 4 veckor ner till Kreta
![]() /Kerstin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Alala och Millie!
![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Är det mycket "sitta-inne-och-mysa" eller får du användning av din bikini?
Åker kanske dit nästa vecka. Tips på bra boende? Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan Lena!
Nae det har inte blivit mycket mysa inne, inte alls faktiskt! ![]() Ute hela tiden men med klader pa. Bikini fungerar nar solen skiner och om man hittar en plats i la. Det var latt i Sfakia for vinden kom norrifran nar jag var dar. Pa kvallen har det varit langbyxor troja och jacka. Jag ar forstas extremt frusen av mig. ![]() Jag bodde pa hotell Stavros som flera har pa kalimera har rekommenderat. Bra pris, havsutsikt o rent o trevligt. har man en storre budget ser hutel Xenia valdigt fint ut fran utsidan. Himla god mat pa restaurangerna! Jag var bara tre natter o tva dagar i Sfakia, kandes ganska lagom for mig. Nu ar jag i Paleochora. Halsar, Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt.
Kanske åker jag ner eller också stannar jag där jag får rum. Åker ospec så det blir väl nordkusten på Kreta. Där har jag aldrig bott, förutom inne i Chania, så det kan ju bli en upplevelse:-) Tack för hoteltipsen. Hälsa Paleochora. Brukar vara där. Var där sju veckor förra året ![]() Håller tummarna för skönt väder. Ha det så skönt!!! Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Låter trevligt, men hu - är det kallt på nätterna? ![]() Då måste jag packa ner långärmad/benad pyjamas till barnen, vi åker till Paleochora om 8 dagar. Ha det gott Jenny |
![]() |
|
|