![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er.
Är det någon som bott på Hotell Esperia i Rh. stad? Har ju redan bokat och hoppas det blir bra, men undrar ändå lite över vad du/ni tyckte om det. På bilder jag sett så verkar rummen vara pyttis, stämmer det? Eller kan man ha tur och få ett större rum? Nu åker jag ju själv, så då kanske man ska vara glad om man inte hamnar i ett "garderobs-liknande" rum ![]() Jag ska skriva ner till hotellet o fråga om man kan önska vart man vill hamna, finns det något rum med utsikt mot Windy beach tror ni? Älskar solnedgångarna där. ![]() Vattenkokare, finns det på rummet? Om man som jag vill dricka sitt kaffe i porslinskopp/-mugg finns det på rummet eller ska jag ta med mig en ner? Dumma frågor, jag vet ![]() ![]() Tips mottages tacksamt Irene Senast redigerad av IRSA den 2011-02-24 klockan 19:43. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Hej. För många år sen bodde vi på Esperia men kan inte minnas att rummen var speciellt små.Ang. solnedgång tror jag inte man kan se det från hotellet kanske på högsta vån.Tror inte det finns någon utrustning tex vattenkokare o.dyl alls om man bara har rum. Tips gå in på Ving och tjatta så får du svar på dina frågor.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej. Jag håller också på med hotellbokning på Rhodos. Ska bara bo en natt eller två innan vi fortsättet till Tilos eller Symi. Vi kommer att återvända till Rhodos en tid innan vi åker hem. Jag har förstått att det är dyrare att bo i gamla stan och att det i början av juni går att få tag i billiga rum i turistområdena. T.ex. hotel Venus. Nån som vet? Det vore dessutom bra om hotellet låg nära hamnen där båtarna till nämnda öar lägger till. Vilken är bästa att börja med. Tacksam för svar.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Irene |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() För att du ska lättare få svar, så öppna en ny (egen) forumstråd, med en egen fråga, är säker på att du får mer svar då. Gör så här: Gå in på Rhodos-forumet, scrolla ner till slutet av sidan, där ser du en knapp som det står "Nytt ämne" på. Klicka på den och skriv din fråga där. Lycka till. Irene |
![]() |
|
|