![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit hemma exakt 2 veckor nu och då är det kört när man har lång ledighet kvar...någon som känner igen sig
![]() ![]() Sitter nu och letar resor som bäst och inser att det är dåligt med lediga resor till Grekland i början på v. 30...typ måndag. Verkar som att det får bli Cypern om jag ska komma iväg...där har jag varit förr men aldrig bott i Fig tree bay. Har någon bott där? Är det Ok? Slutar antagligen med att jag löser de problem jag har med att åka på helgen och då kan jag åka till Kreta ändå... ![]() ![]() ![]() Hmmm...den som lever får se ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan ta med dig till Skiathos om bara 29 dagar
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin en vecka var mer än nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har du letat på destination.se? Jag sökte på Sista minuten, markerade Arlanda och Grekland och tryckte Uppdatera. Om du sedan klickar på rubriken Datum, kommer resorna upp i datumordning. På sidan 5 och framåt börjar resorna från lördagen den 24 juli. 22 dagar på Skiathos för 3 799, t ex...
![]() Karin som också vill åka! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Va! 3799 för 22 dagar på Skiathos!!! Låter ju nästan för billigt och för bra för att vara sant!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast... om jag nu hade den tiden, så skulle jag nog ännu hellre åka 22 dagar till Karpathos den 5 augusti. 2799 spänn! ![]() Karin som tycker det är ett otyg att man måste gå tillbaka till jobbet |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() K - 3 veckor kvar att jobba och sen semester ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet att tzatzikin på Cypern inte är god
![]() ![]() ![]() ![]() Jag flyger helst från Landvetter och därifrån är det ont om "grekresor" den veckan. Man blir ju väldigt begränsad om man bara kan åka på sön/mån. Jag såg att det gick att få resa till Skiatos även från landvetter men det fanns endast ett hotell att boka och det fanns det inte ens bilder på...endast flyg för närmare 4000 tycker jag är för dyrt när man bara är borta en vecka. Jaja, vi får se om man kommer iväg...tyvärr var resorna dyrare idag än vad de var igår ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta Nilam...Kreta!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har här fixats och trixats...lyckades ordna så jag kunde åka en vecka senare och har bokat Lolas i Platanias 30 juli
![]() ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Visst förstår vi (jag i alla fall)
![]() Längtar som en tok, men har 73 dagar kvar ![]() //Kerstin |
![]() |
|
|