![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Så bra att forumet redan är igång igen, så jag kan skriva av receptet på de där enkla fetaostbollarna som fanns i någon tråd för ett tag sen" tänkte jag nyss och började glad i hågen leta receptet eftersom jag hade tänkt prova att göra dem i kväll.
Men hittar jag dem då???? NEJ. ![]() Så snälla hjälp!! I vilken tråd var det??? |
|
||||
|
||||
![]()
Men hittar jag dem då???? NEJ.
![]() Så snälla hjälp!! I vilken tråd var det???[/QUOTE] De finns i" Väntande familj" Cia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast nu verkar jag väl helkorkad.... I vilket forum ligger den tråden då??? Jag hittar ändå inte.... ![]() ![]() --------- Här igen med svansen mellan bena... Det finns ju TVÅ sådana forum ![]() Har hittat nu ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2005-10-21 klockan 14:22. Anledning: Uppenbart korttänkt |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Elisabet]Aaah! Jag visste väl att jag kunde lita på dig
![]() Ja hoppas att du kan lita på min smak oxå så att du tycker lika mycket om dem som jag gör.Har förbrukat 500 gr feta på en vecka o gjort ostbollar fyra ggr.Mums filibabba !!!! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har du funderat på vad detta blir på årsbasis med samma förbrukningstakt ? ![]() Du kanske borde teckna privatimportörskontrakt ! ![]() Ost-galen-gupp.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
ja det vore kanske nåt att tänka på ![]() ![]() |
![]() |
|
|