![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej jag funderar på följande hotell något ni kan rekommendera eller avfärda
Menia Sunset Suites, Santa Helena, Troulakis Village, mvh kristofer |
|
|||
|
|||
![]()
Har inte bott på några av hotellen själv men har en kompis som bodde på Menia två veckor i Juni och de var hur nöjda som helst. Jag kan inte säga hur rum/ lägenheter är men enligt dem så var allt bra. Det jag kan säga är ialla fall att det ligger bra till, nära till shopping och restauranger samt havet.
Lycka till med valet! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Menia är ett mycket bra hotell. Bodde där sep-okt-07. Fina lägenheter, bra restaurang. Fint läge vid stranden. Rekommenderas!
|
|
|||
|
|||
![]()
har varit 4 ggr i platanias och nu i juli bodde vi på Summer Time (Apollo.se). Bästa hotellet/lägenhet hittills - med bred marginal. Rekommenderas!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg hadde akdru vært i dette området før , men bestemte meg for å overnatte. Eieren av Mitsos Taberna skaffet rum på EROFILI som ligger brevid.
Leilighet med kjøkken meget bra, drives av tysk dame så her er alt perfekt 35 Euro pr dag. |
|
|||
|
|||
![]()
jag och min sambo åker till kreta och ska bo på Troulakis Village!
det verkar iaf jätte bra.. hittade lite kommentarer här: http://www.reseforum.se/forum/grekland/13021-nan-som-bott-pa-troulakis-village.html |
|
|||
|
|||
![]()
det blev Menia, med balkong mot pool området.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag bodde på hotell Erato för två år sedan och ska dit igen i år den 27 aug. och tyckte det var toppen. Lägenhetshotell givetvis och nära till stranden och AC på rummet om man vill ha det.
![]() Kanske inte så lyxigt men om man vill ha all-inclusive är det inte att rekommendera då. |
![]() |
|
|