![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som har flugit från Naxos till Aten?
Jag har letat men inte hittat någon flight. Det går plan från Aten till Naxos men inte där ifrån. Kollade på Olympic's hemsida och har inte hittat något. Är det någon som har några tips?? Peo... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ursäkta att jag skämtar lite....kunde bara inte låta bli... Har ju själv varit på Naxos och hade gärna stannat längre..Vi åkte dock båt , så jag kan inte hjälpa Dig med info om flyg. Välkommen till Kalimera förresten, tyckte jag såg att det var ditt första inlägg....Du får säkert ett vettigare svar från någon Naxosfantast. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hvis du går inn på El Venizelos flyplass sitt nettsted, her, og dobbelklikker på Naxos, får du opp Olympics tidstabeller for strekningen.
Hvorfor du ikke finner dem på Olympics side kan jeg ikke svare på ![]() Flyplassens tidstabell varer bare fram til 9. juni, kanskje er det oppkjøpet av Olymipc som skaper problemer? |
|
||||
|
||||
![]()
I september flyger de tillbaks till Aten
![]() ![]() ![]() Jag tror mer på att det är slutsålt, och har så varit sedan minst en månad tillbaka i tiden. Jag har sökt på flyg till Aten från samtliga möjliga Kykladiska öar den 18 juli och inte hittat mer än något svindyrt från Santorini. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2009-05-26 klockan 18:11. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har haft lite koll på flygen från bl a Naxos. Och för några månader sedan fanns en hel del flyg (men inget som passade oss tyvärr). Och sedan har det försvunnet flygningar lite sporadiskt då och då. Kan inte tolka det som annat än att Olympic inte ens visar flighterna som fulla, utan de tar helt enkelt bort dem! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har bokat med Olympic från Naxos till Aten den 16 juli och den bokningen gjorde jag från Olympics hemsida för minst ett par månader sedan, så nog finns flighten, iallafall hoppas jag det ![]() ![]() Hälsningar Paphianna |
![]() |
|
|