![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
måste komma med en varning, boka helst inte MALEV, även här tror jag att dagarana är räknade. Väldigt nära en KK. Jag hade ju (tyärr) rätt när det gällde Sterling. Nico P.S: Kom ihåg var ni hörde Sterling först... |
|
|||
|
|||
![]()
Malev är ett nationellt bolag och de har en förmåga att alltid landa med fötterna först. De kan naturligtvis bli uppköpta helt eller delvist, men jag har svårt att se den ungerska nationen utan ett eget flygbolag. Jfr SAS!
|
|
|||
|
|||
![]()
Måte hålla med tidigare inlägg. Högst osannolikt att Malev skulle gå i konkurs.
Jag är lite nyfiken på vad du grundar det på?? |
|
||||
|
||||
![]()
Att ett bolag är statsägt är absolut ingen garanti för att det inte går i konkurs.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men för att se det från passagerarnas sida kan man jämföra med Swissairs och Sabenas konkurser. De nya bolagen Swiss och Brussel Airlines fungerar nu som nationella bolag och passagerarna kom dit de skulle. Just dagarna runt konkursen är det naturligtvis lite stökigt men med Interlinebiljetter är det aldrig helt omöjligt med ombokningar. Senast redigerad av SteffTee den 2008-11-28 klockan 09:50. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lars, ....som trots detta inlägg INTE är nån förespråkare för statligt ägda företag. PS. Jag har heller ingen kunskap huruvida MALEV ägs av Ungerska staten eller inte. DS |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
jag bifogar länken som jag har till grund för detta inlägg. http://www.budapesttimes.hu/content/view/9989/219/ /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Argyris;152617]Hej,
måste komma med en varning, boka helst inte MALEV, även här tror jag att dagarana är räknade. Väldigt nära en KK. Vill gärna att du utvecklar detta? då vi ofta flyger Malev.... Camilla |
![]() |
|
|